Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан розгляду звернень громадян в Головному управлінні  ДПС в Одеській області за 2024 рік

, опубліковано 09 січня 2025 о 16:16

Розгляд звернень громадян в Головному управлінні ДПС в Одеській області здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) та Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом  Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297.

Протягом 2024 року до Головного управління ДПС в Одеській області надійшло 748 звернень громадян.

Серед загальної кількості звернень надійшло: індивідуальних – 635 (84,9 відс.), анонімних – 92 (12,3 відс.) та колективних – 21 (2,8 відс.).

Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС в Одеській області, за ознакою надходження поділяються на: первинні – 684 (91,4 відс.), повторні – 29 (3,9 відс.), неодноразові – 32 (4,3 відс.) та дублетні – 3 (0,4 відс.).

За формою надходження отримано:

від громадян поштою – 252;

через мережу «Інтернет», засобами електронного зв’язку – 277;

через органи влади – 219.  

Найбільша кількість звернень громадян стосувалася:

фінансової та податкової політики – 672 звернень (89,8 відс.);

інші питання – 76 звернень (10,2 відс.).

Аналіз свідчить, що за соціальним статусом заявників за звітний період надійшло звернень від: пенсіонерів – 17, селян – 17, працівників бюджетної сфери – 2, військовослужбовців – 2, підприємців – 2, безробітних – 1, решта громадян 836 – у зверненнях не зазначила свій соціальний статус.  

За категоріями авторів звернень до Головного управління ДПС в Одеській області звернулися громадяни незахищених верств населення, зокрема: особи з інвалідністю І групи  – 2, особи з інвалідністю ІІ групи – 5, особи з інвалідністю ІІІ групи – 1,  учасники бойових дій  – 6, одинокі матері – 2, багатодітні сім’ї – 2, мати-героїні – 1, учасники війни – 1, ветерани праці – 1, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1, внутрішньо переміщені особи – 1, а 854 громадян у своїх зверненнях не вказали, до якої категорії належать.

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосувалися, зокрема:

контрольно-перевірочна робота (в т. ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) – 561 звернення (75,0 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 51 звернення (6,8 відс.);

реєстрація номерів облікових карток платників податків – 27 звернень (3,6 відс.);

місцевих податків – 13 звернень (1,8 відс.);

пільги щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) – 5 звернень (0,7 відс.);

консультації з питань податкового законодавства – 5 звернень (0,7 відс.);

реєстрація та облік платників – 4 звернення (0,5 відс.);

загально державні податки – 3 звернення (0,4 відс.);

єдиного соціального внеску – 2 звернення (0,3 відс.);

місцеві збори – 1 звернення (0,1 відс.);

податкова звітність – 1 звернення (0,1 відс.);

ліцензування певних видів господарської діяльності – 1 звернення (0,1 відс.);

аграрна політика – 1 звернення (0,1 відс.);

соціальна політика – 1 звернення (0,1 відс.);

інших питань, що належать до компетенції ДПС – 72 звернення (9,7 відс.).

За результатами розгляду звернень громадян посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області вирішено позитивно 354 звернення (47,4 відс.), надані роз’яснення на 195 звернень (26,1 відс.), повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону № 393 – 107 звернень (14,3 відс.), звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону № 393 – 1 звернення (0,1 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону № 393 – 87 звернень (11,6 відс.), знаходяться на виконанні – 4 звернення (0,5 відс.).

Порушення термінів під час надання відповідей громадянам не зафіксовано.

Особистий прийом громадян посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області здійснюється відповідно до графіків, затверджених наказом  Головного управління ДПС в Одеській області від 08.08.2022 № 337 «Про організацію особистого прийому громадян Головного управління ДПС в Одеській області» (зі змінами), який розміщений на стендах «Звернення громадян» в Головному управлінні ДПС в Одеській області та центрах обслуговування платників податків та на субсайті Головного управління ДПС в Одеській області вебпорталу ДПС.

Протягом 2024 року громадяни на особистий прийом до посадових осіб Головного управління ДПС в Одеській області не записувалися.