Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан розгляду звернень громадян в Головному управлінні  ДПС в Одеській області за жовтень - грудень 2024 року

, опубліковано 09 січня 2025 о 16:14

Розгляд звернень громадян в Головному управлінні ДПС в Одеській області здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) та Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом  Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297.

Протягом жовтня – грудня  2024 року до Головного управління ДПС в Одеській області надійшло 217 звернень громадян.

Серед загальної кількості звернень надійшло: індивідуальних – 164 (75,6 відс.), анонімних – 47 (21,6 відс.) та колективних – 6 (2,8 відс.).

Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС в Одеській області, за ознакою надходження поділяються на: первинні – 200 (92,2 відс.), повторні – 10 (4,6 відс.), неодноразові – 4 (1,8 відс.) та дублетні – 3 (1,4 відс.).

За формою надходження отримано:

від громадян поштою – 50;

через мережу «Інтернет», засобами електронного зв’язку – 113;

через органи влади – 54.  

Найбільша кількість звернень громадян стосувалася:

фінансової та податкової політики – 208 звернень (95,9 відс.);

інші питання – 9 звернень (4,1 відс.).

Аналіз свідчить, що за соціальним статусом заявників за звітний період надійшло звернень від: пенсіонерів – 2, селян – 6, безробітних – 1, решта громадян 232 – у зверненнях не зазначила свій соціальний статус.  

За категоріями авторів звернень до Головного управління ДПС в Одеській області звернулися громадяни незахищених верств населення, зокрема: особи з інвалідністю І групи  – 1, учасники бойових дій  – 2, а 238 громадян у своїх зверненнях не вказали, до якої категорії належать.

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосувалися, зокрема:

контрольно-перевірочної роботи (в т. ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) – 178 звернень (82,0 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 15 звернень (6,9 відс.);

місцевих податків – 6 звернень (2,7 відс.);

реєстрації номерів облікових карток платників податків – 4 звернення (1,8 відс.);

реєстрації та обліку платників – 2 (0,9 відс.);

загально державних податків – 1 звернення (0,5 відс.);

консультації з питань податкового законодавства – 1 звернення (0,5 відс.);

ліцензування певних видів господарської діяльності – 1 звернення  (0,5 відс.);

єдиного соціального внеску – 1 звернення (0,5 відс.);

інших питань, що належать до компетенції ДПС – 8 звернень (3,7 відс.).

За результатами розгляду звернень громадян посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області вирішено позитивно 78 звернень (35,9 відс.), надані роз’яснення на 42 звернення (19,4 відс.), повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону № 393 – 46 звернень (21,2 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону № 393 – 47 звернень (21,7 відс.), знаходяться на виконанні – 4 звернення (1,8 відс.).

Порушення термінів під час надання відповідей громадянам не зафіксовано.

Особистий прийом громадян посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області здійснюється відповідно до графіків, затверджених наказом  Головного управління ДПС в Одеській області від 08.08.2022 № 337 «Про організацію особистого прийому громадян Головного управління ДПС в Одеській області» (зі змінами), який розміщений на стендах «Звернення громадян» в Головному управлінні ДПС в Одеській області та центрах обслуговування платників податків та на субсайті Головного управління ДПС в Одеській області вебпорталу ДПС.

Протягом жовтня – грудня 2024 року громадяни на особистий прийом до посадових осіб Головного управління ДПС в Одеській області не записувалися.