Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В Роздільнянській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо можливостей сервісу «Електронний кабінет»

, опубліковано 05 січня 2021 о 11:19

На запитання відповідала начальник Роздільнянської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області Наталія Козовякіна.

Платників податків цікавили, зокрема, питання щодо можливості обрання або ж переходу на спрощену систему оподаткування за допомогою сервісу «Електронний кабінет».

Наталія Козовякіна зазначила, що для обрання, або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – Заява) (абзац перший підпункту 298.1.1 пункту 298.1 статті  298 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

До поданої Заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених главою I «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розділу XIV ПКУ (абзац третій підпункту 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 ПКУ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням  http://cabinet.tax.gov.ua.

Робота у приватній частині Електронного кабінету відбувається з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України (детальніше за посиланням http://acskidd.gov.ua/), або у іншого надавача електронних довірчих послуг.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету фізична особа – підприємець має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом Заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».