В Роздільнянській державній податковій інспекції Головного управління ДПС в Одеській області було проведено зустріч щодо використання Електронного кабінету, як найзручніший спосіб спілкування з податковою службою, яку провела начальник Роздільнянської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області Козовякіна Наталія.
Податківець проінформувала платників податків, що це один із найбільш функціональних електронних сервісів ДПС, важливість використання якого особливо зросла під час карантину, так як забезпечує дистанційні комунікації з податковими органами.
Наталія Козовякіна звернула увагу, що безкоштовним сервісом Державної податкової служби «Електронний кабінет», який працює в режимі реального часу, можна скористатись цілодобово.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/.
Нагадаємо, Електронний кабінет складається з двох частин:
1.Відкрита частина (загальнодоступна) - вхід без ідентифікації користувача;
2. Приватна частина (особистий кабінет) - вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АСЦК).
Електронний підпис можна отримати в податковій в Акредитованому центрі сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС, про роботу якого можна дізнатися на сайті: https://acskidd.gov.ua.
Використання даного сервісу дає можливість проведення звірки розрахунків з державним та місцевим бюджетами, сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви тощо. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Також, Наталія Козовякіна звернула увагу, що у приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.
Перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захист від несанкціонованих переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податкової звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/help/.