Сьогодні, 30 серпня 2022 року, за ініціативи Об’єднання організацій роботодавців Одеської області, проведено вебінар з платниками податків (представниками об’єднання) щодо актуальних питань реєстрації/зупинення реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування.
У заході, який відбувся в рамках роботи комунікаційної податкової платформи, взяли участь заступник начальника Головного управління ДПС в Одеській області Володимир Попов, голова правління Об’єднання організацій роботодавців Одеської області Костянтин Журавель, начальник управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області Костянтин Желєзняков, заступник начальника відділу роботи з ризиками, моніторингу операцій та ризиків управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС в Одеській області Денис Сухачов, начальник Одеського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області Ірина Шаповалова, а також головний державний інспектор відділу податкових сервісів управління податкових сервісів Головного управління ДПС в Одеській області Ірина Співакова.
«Сумлінна сплата податків – це невід’ємна складова економічного фронту держави. Виконуючи свої податкові зобов’язання перед державою, кожен з вас вносить свій внесок в підтримку економіки країни та Збройних Сил України», - зазначив Володимир Попов, вітаючи учасників вебінару.
Денис Сухачов проінформував, зокрема, що Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Мінфіну від 12.12.2019 р. № 520.
У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник ПДВ має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника ПДВ для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т. ч. рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН проінформувала Ірина Співакова, яка зазначила, що Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 зі змінами (далі – Порядок № 1246).
ЄРПН – є програмним продуктом Державної податкової служби України, який розміщено на сервері ДПС України.
Відповідно до пункту 25 Порядку № 1246, платник податку через Електронний кабінет шляхом перегляду в режимі реального часу має доступ до даних ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування (детальніше за посиланням).
Під час заходу, податківці відповіли на питання платників податків, які, в свою чергу позитивно оцінили формат спілкування на базі комунікаційної податкової платформи.
«Податкова служба Одещини завжди відкрита до діалогу з платниками, у тому числі обговоренню нових ідей та ініціатив», - наголосив Володимир Попов на завершення вебінару.
Нагадуємо, що на сьогодні комунікаційні податкові платформи функціонують при кожному регіональному управлінні ДПС.
Детальніше за https://od.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/603494.html.