На Одещині триває активна взаємодія між податковими органами та представниками бізнесу спрямована на підтримку діалогу та створення комфортних умов для кожного платника податків.
Під час зустрічі податківці Головного управління ДПС в Одеській області поінформували суб’єктів господарювання Одеського регіону щодо порядку отримання послуг, які надаються Головним управлінням ДПС в Одеській області, заповнення у платіжних документах поля «Призначення платежу» та повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.
Як зазначила начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС в Одеській області Олена Мусієнко, наразі в Центрах обслуговування платників Головного управління ДПС в Одеській області фізичні та юридичні особи можуть отримати 91 вид адміністративних послуг. З початку 2025 року податковою службою Одеського регіону надано 43,8 тис адміністративних послуг.
Крім того, на сьогодні, завдяки розвитку електронних сервісів, подати заяву та отримати послуги можна екстериторіально, тобто незалежно від місця обліку платника (крім реєстрації платника ПДВ та надання витягу з реєстру платників ПДВ).
Також, учасники зустрічі обговорили питання щодо заповнення у платіжних документах поля «Призначення платежу», а також повернення помилково та/або надміру сплачених податків, зборів, платежів.
Фахівці податкової служби регіону нагадали, що обов'язковою умовою для здійснення повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені є подання платником податків заяви в якій зазначається напрям перерахування коштів на:
поточний рахунок платника податків в установі банку;
погашення грошового зобов'язання або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення сплаченої суми проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків.
Способи подання заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань та пені до територіальних органів ДПС:
в електронній формі через сервіс «Електронний кабінет» (J1302001 – для юридичних осіб або F1302001 – для фізичних осіб).
в паперовій формі.
Детальніше: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/splata-podatkiv-ta-edinogo-vnesku--povernennya-platejiv-z-byudjetu/povernennya-platejiv-z-byudjetu/815208.html
Довідково:
У разі виникнення питань, є можливість зателефонувати, щодо:
електронних сервісів ДПС та подання звітних документів в електронному вигляді - (048) 707-28-28, (048) 707-29-23;
заповнення у платіжних документах поля «Призначення платежу» та повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені - (048) 707-29-00;
надання адміністративних послуг у Головному управлінні ДПС в Одеській області - (048) 707-29-08, (048) 707-29-95.
З переліком Центрів обслуговування платників Головного управління ДПС в Одеській області, їх адресами, номерами телефонів та режимом роботи можна ознайомитись на субсайті Головного управління ДПС в Одеській області вебпорталу ДПС за посиланням https://od.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/.
Фотоматеріали по темі