Для оперативної комунікації з бізнесом в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи. На них платники податків можуть отримати допомогу у вирішенні проблемних питань. Такий формат спілкування з податковою службою дозволяє швидко та якісно вирішити проблеми, які виникають у платників у процесі їхньої господарської діяльності.
Так, з початку 2023 року на комунікаційні податкові платформи надійшло майже 1 тис. звернень. Всі питання, викладені у зверненнях, опрацьовано та надано зворотній зв’язок заявнику. Для більш детального розгляду окремих звернень були організовані зустрічі бізнесу з фахівцями профільних підрозділів органів ДПС.
Для розʼяснення норм податкового законодавства та надання відповідей на найбільш поширені питання, які надходять від платників, в органах ДПС було проведено 402 зустрічі з бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства.
Крім того, у кожному регіоні організовано роботу «гарячих ліній», де платники мають змогу отримати консультаційну допомогу та відповіді на запитання. Перелік цих телефонів розміщено на вебпорталі ДПС та постійно оновлюється.
Державна податкова служба України завжди готова підтримати платників та відкрита до діалогу з бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства.
Закликаємо усіх платників податків у разі необхідності користуватися ресурсами Державної податкової служби України – комунікаційними податковими платформами та «гарячими лініями» ДПС.