Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Механізми врегулювання податкового боргу, нововведення що стосуються підтримки платників податків

, опубліковано 16 лютого 2021 о 12:57

Головне управління ДПС в Одеській області нагадує, що 10 грудня 2020 року набрав чинності Закон України від 04.12.2020 № 1072-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – Закон).

Зокрема цим Законом підрозділ 10 Розділ ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України доповнено пунктом 2 прим. 4.

Зазначена норма стосується списання податкового боргу на суму до 3060 гривень у будь-якого платника податків, крім платників, що перебувають у процедурі банкрутства та платників, що мають податковий борг з митних платежів.

Списанню підлягає податковий борг, загальна сума якого станом на 1 листопада 2020 року за всіма податками і зборами в цілому по Україні не перевищує 3060 гривень та залишається несплаченим на дату списання такого боргу.

Списання здійснюється контролюючим органом одноразово та одночасно усім платникам податків без заяви платника податків.

Після проведення списання податкового боргу майно платника податків звільняється з-під податкової застави, виключається з відповідних державних реєстрів. До органів Державної виконавчої служби направляється інформація для закриття виконавчих проваджень.

На виконання цієї норми, 21.12.2020 контролюючим органом проведено списання сум такого податкового боргу.

Головне управління ДПС в Одеській області надає переліки платників податків, яким списано податковий борг до 3060 гривень. А також, платник може отримати Інформацію про списання податкового боргу в приватній частині Електронного кабінету.