Фахівцями Приморського відділу обслуговування платників Одеської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області проведено семінар з платниками податків, на якому обговорили сервіс ДПС «Е-повідомлення»: електронні інформаційні повідомлення про помилкову сплату податкових платежів та єдиного внеску.
Начальник Приморського відділу обслуговування платників Одеської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області Руслан Ахмедов поінформував платників податків, користувачів Електронного кабінету, про можливість отримувати в розділі Вхідні/вихідні документи/Вхідні/Повідомлення «Е-повідомлення» за формою J/F14900, що містить інформацію про:
код територіального органу ДПС, в якому обліковується помилково сплачена сума;
код територіальної громади;
код та назву платежу;
дату, номер та суму платіжної інструкції;
бюджетний або небюджетний рахунок IBAN.
Отримавши «Е-повідомлення» про помилкову сплату платежів, платник може миттєво здійснити направлення заяви про перерахування коштів в електронному форматі (за формою J/F1302002) до територіального органу ДПС, в якому обліковуються такі суми.
Відправка електронних інформаційних повідомлень про помилкову сплату платежів до Електронного кабінету, здійснюється автоматично о 9.00 годині в робочі дні, крім понеділка, за транзакціями про сплату за попередній банківській день.
Руслан Ахмедов звернув увагу, що посадові особи, які за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є керівником підприємства, установи, організації, чи самозайнятою особою, чи фізичною особою – платником податків, також мають можливість отримувати додаткове повідомлення про помилкову сплату платежів шляхом приєднання до сервісу «Info TAX».
Форма Е-повідомлення про помилкову сплату платежів
Спеціалісти нагадують, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua .
Доступ до приватної частини надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.