Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан розгляду звернень громадян в Головному управлінні  ДПС в Одеській області за квітень  - червень 2024 року

, опубліковано 04 липня 2024 о 11:56

Розгляд звернень громадян в Головному управлінні ДПС в Одеській області здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня               1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) та Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом  Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297.

Протягом квітня – червня  2024 року до Головного управління ДПС в Одеській області надійшло 171 звернення громадян.

Серед загальної кількості звернень надійшло: індивідуальних – 158          (92,4 відс.), анонімних – 8 (4,7 відс.) та колективних – 5 (2,9 відс.).

Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС в Одеській області, за ознакою надходження поділяються на первинні – 153 (89,5 відс.), повторні – 11 (6,4) та неодноразові – 7 (4,1 відс.).

За формою надходження отримано:

від громадян поштою – 68;

через мережу «Інтернет», засобами електронного, телефонного зв’язку – 50;

через органи влади –53.

Найбільша кількість звернень громадян стосувалася:

фінансової та податкової політики – 142 звернення (83 відс.);

інші питання – 29 звернень (17 відс.).

Аналіз свідчить, що за соціальним статусом заявників за звітний період надійшло звернень від: пенсіонерів – 2, селян – 5, підприємців – 1, інших категорій – 1, решта громадян 194 – у зверненнях не зазначила свій соціальний статус.  

За категоріями авторів звернень до Головного управління ДПС в Одеській області звернулися громадяни незахищених верств населення, зокрема: особи з інвалідністю ІІ групи  – 1, а 202 громадянина у своїх зверненнях не вказали, до якої категорії належать.

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосувалися, зокрема:

контрольно-перевірочної роботи (в т. ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) – 125 звернень (73,1 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 7 звернень (4,1 відс.);

реєстрації номерів облікових карток платників податків – 5                     звернень (2,9 відс.);

пільги щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) – 3             звернення (1,7 відс.);

місцеві податки – 1 звернення (0,6 відс.);

консультації з питань податкового законодавства – 1 звернення (0,6 відс.);

соціальний захист населення – 1 звернення (0,6 відс.);

 

інші питання, що належать до компетенції ДПС – 28 звернень (16,4 відс.).

За результатами розгляду звернень громадян посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області вирішено позитивно 78 звернень (45,6 відс.), дано роз’яснення на 55 звернень (32,2 відс.), повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону № 393 – 16 звернень (9,4 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону № 393 – 3 звернення (1,8 відс.), знаходяться на виконанні – 19 звернень (11 відс.).

Порушення термінів під час надання відповідей громадянам не зафіксовано.

Особистий прийом громадян посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області здійснюється відповідно до графіків, затверджених наказом  Головного управління ДПС в Одеській області від 08.08.2022 № 337 «Про організацію особистого прийому громадян Головного управління ДПС в Одеській області» (зі змінами), який розміщений на стендах «Звернення громадян» в Головному управлінні ДПС в Одеській області та центрах обслуговування платників податків та на субсайті Головного управління ДПС в Одеській області вебпорталу ДПС.

Протягом квітня - червня 2024 року громадяни на особистий прийом до посадових осіб Головного управління ДПС в Одеській області не записувалися.