Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Робота зі зверненнями громадян – пріоритетний напрям діяльності органів ДПС Одещини

, опубліковано 10 грудня 2019 о 10:52

З 9 по 13 грудня 2019 року в Україні проходить Всеукраїнський тиждень права.

Головне управління ДПС в Одеській області, продовжує, в рамках його проведення, надавати роз’яснення з актуальних питань реалізації прав і свобод людини та правозахисної діяльності в органах ДПС.

Отже, розглянемо таке основне право громадянина, надане державою, як право на звернення, що займає особливе місце у системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян і передбачено ст.40 Конституції України.

Відповідно до Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» кожен громадянин має право направляти до органів податкової служби як індивідуальні, так і колективні письмові звернення.

Звертаємо увагу, що звернення повинно містити:

- прізвище, ім'я, по батькові;

- адресу громадянина;

- контактний телефон;

- суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання або  вимоги);

- підпис заявника (заявників) із зазначенням дати;

- надруковано або написано від руки розбірливо й чітко.

Звернення розглядаються та вирішуються в місячний термін від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення, – не пізніше 15 днів від дня їх отримання. В цілому термін розгляду звернень не може перевищувати 45 днів. Під час підготовки відповіді на звернення громадян слід дотримуватись норм ще й інших законодавчих актів: Законів «Про інформацію», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад».

Для кожного виду звернень установлено особливий порядок розгляду й форми реагування. Відповідь за результатами розгляду звернень в обов’язковому порядку дає той орган, який отримав звернення та до компетенції якого входить вирішення порушених питань.

Такий орган повинен:

- об’єктивно та своєчасно розглянути звернення;

- перевірити викладені факти;

- прийняти рішення згідно чинного законодавства та повідомити про наслідки розгляду.

З огляду на зазначене звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто без розгляду через десять днів від дня його надходження.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором є анонімним і розгляду не підлягає.

Додатково:  Як зв’язатися з податковою Одещини та відправити звернення?

Все просто. Написати звернення можна на електронну пошту:

- громадянам: od.zvernennya@sfs.gov.ua;

- самозайнятим та юридичним особам: od.official@tax.gov.ua.

Відправляйте сканкопії чи фотокопії письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання/місцезнаходження.

Отже, підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим.

Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням кваліфікованого електронного підпису.

Крім того, стосовно запитів та звернень ви можете подзвонити в Контакт-центр ДПС: 0800-501-007 (обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок "3").