Головне управління ДПС в Одеській області нагадує, що використовує всі потенційні можливості для підтримки бізнесу, відкрита до діалогу та взаємодії з платниками податків, інститутами громадянського суспільства, бізнес-асоціаціями, що представляють інтереси платників податків.
Для вирішення нагальних питань та консультацій платники податків мають можливість звертатись за телефонами «гарячих лінії» Головного управління ДПС в Одеській області.
Крім того, для роз’яснення норм податкового законодавства, проведення заходів (семінарів, вебінарів, зустрічей тощо), більш детального розгляду окремих звернень та надання відповідей, які виникають у представників інститутів громадянського суспільства, бізнес – асоціацій, функціонує дієвий формат роботи, такий як комунікаційна податкова платформа (od.ikc@tax.gov.ua), яка дає можливість виявляти системні проблеми та допомагає оперативно їх вирішувати.