Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що з 27 липня 2024 року набрав чинності Закон України від 18 червня 2024 року № 3817-IX «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон №3817).
Відповідно до статті 46 Закону №3817 дія ліцензії припиняється шляхом прийняття органом ліцензування, який надав відповідну ліцензію, рішення про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності.
Підставами для прийняття органом ліцензування рішення про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності є:
1) заява ліцензіата про припинення дії ліцензії;
2) наявність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про державну реєстрацію припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця (у тому числі припинення юридичної особи / припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, уповноваженої на ведення обліку результатів діяльності за договорами про спільну діяльність без утворення юридичної особи), крім випадків перетворення державного підприємства/акціонерного товариства в інше господарське товариство, - з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
3) припинення діяльності представництва іноземного суб’єкта господарської діяльності;
4) зняття з обліку в податковому органі договору про спільну діяльність без утворення юридичної особи;
5) невідповідність відомостей Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та/або відомостей Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального, та/або документів, доданих до заяви про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності, заяви про внесення змін до відомостей, що містяться у таких реєстрах, фактичним даним, виявленим контролюючим органом у ході перевірки та зафіксованим в акті такої перевірки (крім випадків, коли така невідповідність зумовлена зміною назви області, району, населеного пункту, вулиці, іншого об’єкта топоніміки населених пунктів відповідно до законодавства України або зміною кодів адміністративно-територіальних одиниць чи територій територіальних громад згідно з Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад);
6) отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою про отримання ліцензії, не видавалися / не погоджувалися такими органами;
7) несплата чергового платежу за ліцензію;
8) невідповідність матеріально-технічної бази малих виробництв виноробної продукції, малих виробництв дистилятів, малих виробництв пива вимогам законодавства, встановлена в рішенні суду, що набрало законної сили;
9) факт зберігання ліцензіатом тютюнової сировини в місці зберігання, не внесеному до Єдиного реєстру місць зберігання, встановлений контролюючим органом у ході перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
10) факт відсутності ліцензіата за місцезнаходженням та/або за місцем провадження діяльності, що зазначені в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального та/або Єдиному реєстрі ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, факт відсутності уповноваженої особи за місцем зберігання, яке внесено до Єдиного реєстру місць зберігання за договорами про надання послуг із складського зберігання, встановлений контролюючим органом у ході перевірки та зафіксований у відповідному акті про відсутність ліцензіата та/або його уповноважених осіб;
11) факт незаконної відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки (крім випадків відмови з підстав, визначених Податковим кодексом України як дозволені), у тому числі до територій, приміщень (крім житла громадян) та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об’єктами оподаткування, або використовуються для отримання доходів (прибутку), або пов’язані з іншими об’єктами оподаткування та/або можуть бути джерелом погашення податкового боргу, зафіксований контролюючим органом в акті, що засвідчує факт відмови у допуску до проведення перевірки, складеному відповідно до вимог пункту 81.2 статті 81 Податкового кодексу України;
12) факт відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у проведенні інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки під час проведення документальної виїзної або фактичної перевірки або у залученні повноважних осіб платника податків для спільного з працівниками контролюючого органу зняття показань внутрішніх та зовнішніх лічильників, якими обладнані технічні пристрої, що використовуються у процесі провадження діяльності, що перевіряється, зафіксований контролюючим органом в акті такої перевірки;
13) факт необладнання місць відпуску/отримання спирту етилового витратомірами-лічильниками та/або масовими витратомірами, факт відпуску/отримання спирту етилового, необлікованого витратомірами-лічильниками та/або масовими витратомірами, та/або факт відсутності реєстрації розташованих на акцизних складах витратомірів-лічильників спирту етилового та/або масових витратомірів у Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового (крім випадків, якщо витратомір-лічильник обсягу виробленого спирту етилового або масовий витратомір демонтується для проведення його повірки або ремонту, або заміни, про що у встановленому порядку повідомлено податковий орган), встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
14) факт необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального в резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, відповідно до підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України (крім випадків, встановлених абзацом дванадцятим підпункту 230.1.3 пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України, про що у встановленому порядку повідомлено податковий орган), встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
15) факт повторного протягом року відключення, припинення функціонування та/або відсутності, та/або неповної сукупності обладнання, встановлення якого передбачено в місцях, визначених статтею 6 цього Закону, цілодобової системи відеоспостереження, контрольно-пропускної системи (крім випадків відключення цілодобової системи відеоспостереження, контрольно-пропускної системи, пов’язаних із здійсненням ремонту таких систем на підставі розпорядження керівника, про що повідомляється представник податкового органу або податковий орган за місцезнаходженням такого акцизного складу, та/або з відключенням електропостачання оператором системи розподілу чи електропостачальником) та/або неповідомлення розпорядником акцизного складу у визначений цим Законом строк про такий факт, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
16) факт в’їзду/виїзду транспортного засобу на/з території акцизного складу поза пунктом, обладнаним контрольно-пропускною системою, та/або під час виходу з ладу цілодобової системи відеоспостереження, контрольно-пропускної системи без присутності уповноваженого представника податкового органу, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
17) факт переробки, виробництва та/або реалізації малим виробництвом виноробної продукції вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових з використанням спирту та/або перевищення обсягу виробництва продукції, передбаченого пунктом 41 частини першої статті 1 цього Закону, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
18) факт виробництва ліцензіатом - малим виробництвом дистилятів спиртних напоїв з використанням придбаних спиртових дистилятів та/або розливу таким ліцензіатом у споживчу тару чи реалізацію таким ліцензіатом придбаних спиртних напоїв, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
19) факт реалізації малим виробництвом дистилятів спиртних напоїв в обсягах, що перевищують обсяг реалізації товарів (продукції), передбачений пунктом 42 частини першої статті 1 цього Закону, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
20) факт реалізації малим виробництвом пива алкогольного напою - пива в обсягах, що перевищують обсяг реалізації товарів (продукції), передбачений пунктом 43 частини першої статті 1 цього Закону, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
21) факт незаконного використання виробником/імпортером підакцизної продукції марок акцизного податку, зокрема марок, які не отримував такий виробник/імпортер, марок, виведених з обігу, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
22) факт реалізації ліцензіатом алкогольних напоїв, тютюнових виробів або рідин, що використовуються в електронних сигаретах, без наклеєних марок акцизного податку (крім випадків, передбачених законодавством, та випадків, коли маркування марками акцизного податку таких товарів (продукції) не передбачено зовнішньоекономічним договором (контрактом), встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
23) факт реалізації ліцензіатом алкогольних напоїв, тютюнових виробів або рідин, що використовуються в електронних сигаретах, без наклеєних марок акцизного податку або без нанесених графічних елементів електронних марок акцизного податку, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
24) факт виробництва, зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального, фальсифікація яких засвідчена висновком експертизи або рішенням суду, що набрало законної сили, - застосовується до суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію на право виробництва спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального;
25) факт виробництва/ввезення алкогольних напоїв, тютюнових виробів або рідин, що використовуються в електронних сигаретах, з подальшою або без подальшої реалізації таких товарів (продукції), з підробленими електронними марками акцизного податку, засвідчений висновком експертизи, - застосовується до суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію на право виробництва алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
26) факт здійснення ліцензіатом - суб’єктом господарювання, який отримав ліцензію на право виробництва спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального, суб’єктом господарювання, який отримав ліцензію на право вирощування тютюну або на право ферментації тютюнової сировини, - виробництва, зберігання, транспортування, торгівлі необлікованими у такого ліцензіата спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновою сировиною, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки або в рішенні суду, що набрало законної сили;
27) факт здійснення ліцензіатом - суб’єктом господарювання, який отримав ліцензію на право оптової торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним, - зберігання, транспортування, реалізації необлікованих у такого ліцензіата спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки або в рішенні суду, яке набрало законної сили, якщо обсяг/об’єм необлікованого:
- спирту етилового або спиртових дистилятів, або алкогольних напоїв, або тютюнових виробів, або рідин, що використовуються в електронних сигаретах, перевищує 0,015 відсотка обсягу/об’єму реалізації, визначеного за попередній звітний (податковий) період за правилами бухгалтерського обліку, спирту етилового або спиртових дистилятів, або алкогольних напоїв, або тютюнових виробів, або рідин, що використовуються в електронних сигаретах, відповідно;
- пального в місці оптової торгівлі перевищує 5 відсотків об’єму пального (для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану - 15 відсотків об’єму пального), реалізованого у попередньому звітному (податковому) періоді, за даними системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, або перевищує 2 відсотки об’єму стаціонарних резервуарів, розташованих у місці оптової торгівлі пальним.
Обсяг/об’єм необлікованих товарів (продукції) визначається в штуках або літрах;
28) факт здійснення ліцензіатом - суб’єктом господарювання, який отримав ліцензію на право виробництва, оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального, крім ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки, - зберігання та/або реалізації необлікованого пального, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки або в рішенні суду, яке набрало законної сили, якщо об’єм необлікованого пального більш як на 5 відсотків перевищує обсяг обігу або залишків пального (для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану, на які встановлено однакові ставки акцизного податку, - більш як на 15 відсотків) чи більш як на 2 відсотки об’єм відповідного резервуара;
29) факт здійснення ліцензіатом - суб’єктом господарювання, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, - зберігання, реалізації необлікованих у такого ліцензіата алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки або у рішенні суду, яке набрало законної сили, якщо обсяг/об’єм необлікованих:
- алкогольних напоїв або тютюнових виробів, або рідин, що використовуються в електронних сигаретах, перевищує 0,5 відсотка обсягу/об’єму проданих за попередню добу, за даними усіх реєстраторів розрахункових операцій / програмних реєстраторів розрахункових операцій, наявних у такому місці роздрібної торгівлі, алкогольних напоїв або тютюнових виробів, або рідин, що використовуються в електронних сигаретах, відповідно.
Обсяг/об’єм необлікованих товарів (продукції) визначається у штуках або літрах;
30) факт переміщення ліцензіатом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, або пального поза митним контролем, крім випадку, якщо на дату переміщення поза митним контролем такі товари (продукція) були непридатними до споживання (з причин спливу строку придатності до споживання, невідповідності законодавству України про безпечність та якість таких товарів), встановлений у рішенні суду, яке набрало законної сили;
31) факт необладнання спеціалізованих транспортних засобів для перевезення балонів із скрапленим вуглеводневим газом, з яких здійснюється роздрібна торгівля скрапленим вуглеводневим газом у балонах для побутових потреб населення та інших споживачів, реєстраторами розрахункових операцій або факт відсутності в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального відомостей про державні номерні знаки спеціалізованих транспортних засобів для перевезення балонів із скрапленим вуглеводневим газом, з яких здійснюється роздрібна торгівля скрапленим вуглеводневим газом у балонах для побутових потреб населення та інших споживачів, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
32) факт повторного протягом 365 календарних днів здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним через реєстратори розрахункових операцій, програмні реєстратори розрахункових операцій, відомості про які не зазначені в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального та/або в Єдиному реєстрі ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, або без застосування реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
33) факт відсутності трьох і більше розрахункових документів у вигляді фіскальних касових чеків, що підтверджують продаж підакцизних товарів (продукції), які були видані покупцям протягом періоду, що перевіряється, у фіскальній пам’яті реєстратора розрахункових операцій чи в пам’яті модемів, які до них приєднані, або факт відсутності даних про такі розрахункові документи на фіскальному сервері центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, для програмних реєстраторів розрахункових операцій, встановлений контролюючим органом під час фактичної перевірки з питань дотримання порядку проведення розрахунків та зафіксований в акті такої перевірки;
34) факт проведення розрахунків в іншій формі, ніж безготівкова, при здійсненні оптової торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновою сировиною, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
35) рішення Ради національної безпеки і оборони України, введене в дію Указом Президента України про застосування до суб’єкта господарювання санкції, передбаченої пунктом 6 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції";
36) наявність інформації про здійснення контролю над суб’єктом господарювання у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції", резидентами держави, що здійснює збройну агресію проти України, у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про оборону України";
37) факт відмови у наданні посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, інформації про адресу або кадастрові номери земельних ділянок, на яких розміщені всі ємності для зберігання пального, про кількість та місткість таких ємностей та/або у можливості огляду таких ємностей посадовими особами контролюючого органу під час проведення перевірки з питань дотримання вимог цього Закону суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію на зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки, зафіксований у відповідному акті, складеному посадовими (службовими) особами податкового органу;
38) неподання копій документів, передбачених пунктами 1, 2 і 6 частини п’ятої статті 43 цього Закону, протягом строку, встановленого частиною п’ятою статті 43 цього Закону;
39) наявність інформації про:
- припинення дії договору про управління активами відповідно до статті 21 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів";
- повернення та/або продаж чи інше відчуження об’єктів нерухомого майна, отриманого у господарське відання та/або в управління згідно із законами України "Про правовий режим воєнного стану", "Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану", "Про санкції", "Про основні засади примусового вилучення в Україні об'єктів права власності Російської Федерації та її резидентів";
40) факт повторного протягом року відключення, припинення функціонування та/або відсутності, та/або неповної сукупності обладнання, встановлення якого передбачено в місцях, визначених частиною дванадцятою статті 20 та частиною десятою статті 21 цього Закону, цілодобової системи відеоспостереження (крім випадків відключення цілодобової системи відеоспостереження, пов’язаного із здійсненням ремонту такої системи на підставі розпорядження керівника, про що повідомляється представник податкового органу на контрольному посту або податковий орган за місцезнаходженням підприємства, та/або з відключенням електропостачання оператором системи розподілу чи електропостачальником) та/або неповідомлення суб’єктом господарювання у визначений цим Законом строк про такий факт, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
41) факт повторного протягом року незабезпечення керівником підприємства, що здійснює виробництво тютюнових виробів та/або ферментацію тютюнової сировини, та/або суб’єктом господарювання - зберігачем тютюнової сировини, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, доступу податкового органу до мультимедійної інформації з цілодобової системи відеоспостереження, у тому числі з архівів відеозаписів;
42) наявність інформації, що ліцензіат не пройшов електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті з дотриманням вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" або не здійснює листування з контролюючим органом через електронний кабінет або контролюючим органом прийнято заяву про відмову отримувати документи через електронний кабінет;
43) факт ввезення/вивезення на/з території підприємства, що здійснює виробництво тютюнових виробів та/або ферментацію тютюнової сировини, тютюнової сировини, тютюнових виробів, факт відновлення в’їзду/виїзду транспорту на/з території підприємства у разі виходу з ладу, припинення функціонування цілодобової системи відеоспостереження без присутності представника податкового органу, факт ввезення/вивезення на/з території місця зберігання тютюнової сировини, тютюнових виробів, яке розташовано поза місцем провадження діяльності з виробництва тютюнових виробів та/або ферментації тютюнової сировини, у разі виходу з ладу, припинення функціонування цілодобової системи відеоспостереження, факт ввезення/вивезення на/з території місця зберігання тютюнової сировини, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, у разі виходу з ладу, припинення функціонування цілодобової системи відеоспостереження, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
44) факт наявності документа, що засвідчує передачу іншому суб’єкту господарювання у власність, володіння та/або користування приміщень та обладнання, що забезпечують повний технологічний цикл виробництва спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, ферментації тютюнової сировини, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
45) факт використання суб’єктом господарювання, що отримав ліцензію на право ферментації тютюнової сировини або на право виробництва тютюнових виробів, обладнання, не зареєстрованого у Єдиному реєстрі обладнання для підготовки або обробки тютюну, тютюнової сировини, промислового виробництва тютюнових виробів, встановлений контролюючим органом під час перевірки та зафіксований в акті такої перевірки;
46) несплата суб’єктом господарювання, що отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, авансового внеску з податку на прибуток підприємств, визначеного пунктом 141.14 статті 141 Податкового кодексу України за податковий (звітний) період, або авансового внеску з податку на доходи фізичних осіб, визначеного підпунктом 177.5.11 пункту 177.5 статті 177 Податкового кодексу України за податковий (звітний) період.
Рішення про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності приймається:
1) протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання податковим органом відповідних документів (у тому числі рішення суду) та/або виявлення даних/відомостей, що є підставою для припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності згідно з частиною другою цієї статті;
2) у разі припинення дії ліцензії за результатами перевірки податкового органу - не раніше одинадцятого робочого дня за днем направлення суб’єкту господарювання акта такої перевірки;
3) у разі припинення дії ліцензії за заявою суб’єкта господарювання - не пізніше 20 робочих днів з дня, наступного за днем отримання такої заяви органом ліцензування.
Рішення про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності набирає чинності на другий робочий день за днем направлення відповідного рішення платнику податків.
У разі припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності суб’єкт господарювання може подати нову заяву про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності після усунення порушень, що були підставами для припинення дії ліцензії, крім випадків припинення дії ліцензії на право виробництва та/або оптової торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, у яких суб’єкт господарювання може подати нову заяву про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності після усунення порушень, що були підставами для припинення дії ліцензії, але не раніше ніж через шість місяців з дати прийняття органом ліцензування відповідного рішення про припинення дії ліцензії на право провадження такого виду господарської діяльності (крім припинення дії ліцензії з підстав, визначених пунктами 1, 7, 35 і 36 частини другої цієї статті).