З початку 2024 року до Головного управління ДПС в Одеській області надійшло 181 запит на отримання публічної інформації.
Відповідно до частини 1 статті 20 Закону опрацьовано 181 запит, з яких:
задоволено 157 запитів (86,7 відс. від загальної кількості запитів);
відмовлено по 11 запитам (6,1 відс.);
перенаправлено за належністю 13 запитів (7,2 відс.);
За типом надходження: 108 запитів (59,7 відс. від загальної кількості запитів) надійшли електронною поштою, 44 запити (24,3 відс.) надійшли поштою, 29 запитів (16,0 відс.) отримано нарочно.
За статусом особи: 119 запитів (65,7 відс. від загальної кількості запитів) надійшли від фізичних осіб, 62 запити (34,3 відс.) – від юридичних осіб.
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку;
нарахування та сплати суб’єктами господарювання податків;
надання податкових декларацій про майновий стан і доходи;
реєстраційних номерів облікових карток платників податків;
підтвердження реєстрації юридичних осіб;
щодо діяльності фізичних осіб-підприємців та підприємств;
копій податкових документів.
Нагадуємо, що запити на отримання публічної інформації надсилаються на електронну скриньку od.publicinfo@tax.gov.ua.