Головне управління ДПС в Одеській області звертає увагу, що 01 червня 2023 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 07.04.2023 № 177, яким затверджено зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами (далі – Порядок).
Порядок визначає основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб’єктами електронного документообігу (СЕД).
Згідно з Розділом ІІІ Порядку юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу СЕД з дати, зафіксованої у першій квитанції, та за наявності другої квитанції про прийняття першого електронного документа (якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком).
Набуття статусу СЕД здійснюється шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог Законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».
Підтвердженням набуття статусу СЕД є отримання автором повідомлення про набуття статусу СЕД у складі першої квитанції.