За січень-червень 2021 року фахівцями Головного управління ДПС в Одеській області платникам податків регіону надано більш як 116 тис адміністративних послуг.
Найбільш запитуваною послугою є отримання картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Популярними серед платників залишаються й такі послуги як видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, а також надання витягу з реєстру платника єдиного податку.
Нагадуємо, що з переліком адміністративних послуг та порядком їх надання можна ознайомитися на субсайті територіальних органів ДПС в Одеській області офіційного вебпорталу ДПС за посиланням https://od.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.
Також, платники податків мають змогу скористатися сервісом ДПС Електронний кабінет, який дозволяє в режимі реального часу подавати звітність, отримувати послуги в електронній формі та актуальні відомості з реєстрів.
З повним переліком електронних сервісів ДПС можна ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/diyalnist-/elektronnyi-servisi/.
Звертаємо увагу, що в Центрах обслуговування Головного управління ДПС в Одеській області під час проведення процедур, пов’язаних з реєстрацією, внесенням змін, видачею документів (відомостей) з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків та надання інших адміністративних послуг, платники податків можуть пред’явити Е-паспорт з мобільного додатку «Дія» замість та без додаткового пред’явлення ID-картки та закордонного паспорта, документів (даних) про реєстраційний номер облікової картки платника податків.