Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що з метою дотримання норм Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та етапів послаблення протиепідеміологічних заходів», на час проведення карантинних заходів робота щодо отримання адміністративних та інших послуг організована таким чином:
Прийом платників в ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за номером телефону, який вказано при вході до ЦОП та на субсайті Територіальних органів Головного управління ДПС в Одеській області у розділі «Анонси» та «Контакти») виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності.
Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється через скриньки при вході до ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті, поштою.
Результати розгляду (довідки, витяги, реєстраційні посвідчення тощо) підписані та завірені печаткою можуть направлятись податковим органом на адресу електронної пошти заявника (за погодженням - інший вид електронної комунікації), а оригінал платник зможе отримати після закінчення карантину.
У разі невідкладної необхідності результат розгляду видається за попереднім узгодженням за телефоном дати та часу візиту до ЦОП.
До ЦОП платники мають право заходити тільки у захисній масці, рукавичках, та після дезінфекції рук.
Слід зазначити, що ДПС надає перевагу дистанційній комунікації. Тому пропонуємо платникам податків користуватися безкоштовним он-лайн сервісом ДПС «Електронний кабінет платника», який дозволяє в режимі реального часу подавати заяви на адмінпослуги, звітність, отримувати послуги в електронній формі, актуальні відомості з реєстрів і інших корисних ресурсів.