Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З початку 2025 року понад 9 тис. користувачів Одещини отримали безкоштовні електронні ключі від ДПС

опубліковано 18 листопада 2025 о 09:31

За січень-жовтень 2025 року 9 072 платника податків скористалися послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України в Одеській області отримавши 18 144 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.

Зокрема, за 10 місяців поточного року за отриманням ключів в Одеському регіоні звернулися 6 018 юридичних осіб, які отримали 12 036 кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів для ведення звітності, укладання угод та інших операцій. А також 3 054 фізичні особи отримавши 6 108 кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Нагадуємо: для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг потрібно:

1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».

2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті).

3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг».

Платники та громадяни Одещини можуть отримати кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, звернувшись до відокремлених пунктів реєстрації, які розташовані за адресами:

м. Одеса, вул. Ланжеронівська, буд. 15, каб. 201, тел.: (048) 705-61-74;

м. Одеса, площа Бориса Дерев'янка, буд. 1, каб. 1, тел.: (048) 753-13-65;

м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, приміщення ЦОП, тел.: (048) 412-52-96.

Реєстрація користувачів відбувається з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 17:00 (обідня перерва з 12:30 до 13:00).

4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з’ємний флеш-носій тощо).

Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не здійснюють продаж і не видають носії для ключів.

Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом, детальніше https://ca.tax.gov.ua/manage-certificates.

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Новий ключ буде дійсним протягом 2 років.