Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податковою службою Одеського регіону протягом 2025 року взято на облік 20,3 тис нових суб’єктів господарювання

, опубліковано 17 листопада 2025 о 09:26

За 10 місяців 2025 року податковою Одеської області взято на облік 20 303 нових суб’єкти господарювання. З них 18 063 – фізичні особи – підприємці та 2 240 – юридичних осіб. Про це повідомив начальник Головного управління ДПС в Одеській області Юрій Гурський.

На обліку, станом на 01.11.2025 року, у Головному управлінні ДПС в Одеській області перебуває 251 515 суб’єктів господарювання. З них, 145 753 фізичні особи – підприємці та 105 762 юридичні особи.

Нагадуємо, що за допомогою порталу «Дія» (https://diia.gov.ua/) у розділі «Бізнесу» можна зареєструвати ФОП, Товариство з обмеженою відповідальністю на підставі модельного статуту, а також вибрати спрощену чи загальну систему оподаткування та подати заяву на реєстрацію платником податку на додану вартість.

Для зручного ведення господарської діяльності, платники податків можуть використовувати електронні сервіси, перелік яких розміщено на вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/diyalnist-/elektronnyi-servisi/.

Електронні сервіси є ключовим інструментом для сучасного та ефективного ведення бізнесу.

Найпопулярнішим онлайн-сервісом, який надає понад 130 електронних послуг для зручної взаємодії громадян і бізнесу з податковими органами,  залишається Електронний кабінет.

Сервіси Електронного кабінету 24/7/365 у режимі онлайн забезпечують можливість реалізації прав та обов’язків платників податків, визначених Податковим кодексом України та іншими законами.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС.

Серед найбільш популярних сервісів є:

доступ до публічних реєстрів: під час воєнного стану збережено можливість перегляду даних з реєстрів платників ПДВ, єдиного податку, страхувальників, неприбуткових організацій тощо;

доступ до реєстраційних та облікових даних платника;

Е-документ: подання податкової звітності, запитів та отримання витягів за надісланими запитами, направлення листів, надсилання запитів на публічну інформацію та на отримання індивідуальної податкової консультації;

доступ до інформації щодо стану розрахунків із бюджетом та реквізитів рахунків для сплати податків;

сплата податків онлайн: можливість для фізичних осіб сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок з використанням QR-коду Національного банку України, а також будь-якою із запропонованих платіжних систем;

перегляд даних з електронних систем адміністрування ПДВ, реалізації пального та спирту етилового, ЄРПН та ЄРАН;

інформація про бізнес-партнера: надання платником податків контролюючому органу згоди на розкриття іншому платнику податків податкової інформації про нього у самостійно визначеному обсязі; перегляд платником податків інформації про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб;

листування з платниками: подання платником Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет для здійснення листування контролюючих органів в електронній формі з платниками податків.

Крім того, на цифрових платформах iOS та Android впроваджено мобільний застосунок для фізичних осіб «Моя податкова», який надає можливість громадянам та фізичним особам-підприємцям:

отримати інформацію про об’єкти оподаткування, борг та отримані ППР;

направити запит на отримання відомостей про суми виплачених доходів та отримати відомості про суми виплачених доходів та отримати відомості про доходи;

подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи та податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця (1, 2 та 3 груп);

переглянути інформацію про стан розрахунків із бюджетом та сплатити податки;

подати заяви на реєстрацію/внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (фф. 1ДР, 5ДР);

надіслати листи, запити на отримання індивідуальної податкової консультації до контролюючих органів тощо.