Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що фізичні особи зобов’язані сплачувати податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки протягом 60 днів із дня вручення їм податкового повідомлення  - рішення (підпункт «а» підпункту 266.10.1 пункту 266.10 статті 266 ПКУ).   
        Податкове повідомлення – рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його:   
        вручено їй особисто чи її представникові;   
        надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У разі, якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням, його відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення;   
        надіслано контролюючим органом в Електронний кабінет у порядку, визначеному пунктом 42.4 статті 42 ПКУ.   
        Згідно з пунктом 42.4 статті 42 ПКУ податкове повідомлення – рішення, надіслане контролюючим органом в Електронний кабінет, вважається врученим платнику податків, якщо воно сформоване з дотриманням вимог Законів України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05.10.2017 № 2155- VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та є доступним в електронному кабінеті. У такому випадку відмітка про вручення необов’язкова.   
        Податкові повідомлення – рішення через Електронний кабінет отримують платники податків, які пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі і надали згоду на таке листування (пункт 42.4 статті 42 ПКУ).   
        Детальніше щодо листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі можна ознайомитися за посиланням https://od.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/936263.html.   
        Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з Електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. У разі якщо доставка документу відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа  платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.   
        У разі неотримання контролюючим органом квитанції про доставку документа в Електронний кабінет протягом двох робочих днів з дня його надіслання такий документ у паперовій формі на третій робочий день із дня відправлення з Електронного кабінету надсилають за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручають платнику податків (його представнику).   
        При цьому строк доставки документа в Електронний  кабінет, визначений абзацом 5 пункту 42.4 статті 42 ПКУ, не зараховують до строку надіслання документів, визначеного ПКУ.   
        Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням  https://cabinet.tax.gov.ua.    
        Доступ до приватної частини надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.   
        Як отримати безкоштовні електронні ключі для бізнесу та громадян від ДПС детальніше за посиланням https://od.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/885092.html.