Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що якщо платник податків вважає, що в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація за податками, зборами та єдиному внеску, скажімо, задвоєння оплати/нарахування, переплата/недоплата, він може уточнити свої розрахунки наступним чином.
У приватній частині Електронного кабінету через меню «Заяви, запити для отримання інформації» можна надіслати Запит за формою F/J1300207.
У відповідь буде надано Витяг з даними ІКС ДПС (форма F/J1400207) не пізніше, ніж за 2 робочі дні після його прийняття.
Якщо потрібно дізнатися інформацію за кілька років – необхідно подати окремий запит за кожен рік (не більше ніж за останні 5 років).
Також можна надіслати звернення до податкового органу за основним або неосновним місцем обліку (відповідно до Закону України від 02.10.1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян»).
Відповідь буде надано у термін не більше одного місяця від дня надходження такого звернення, а якщо звернення не потребує додаткового вивчення, – не пізніше п’ятнадцяти днів від дня отримання.
Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua.
Доступ до приватної частини надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.