«За січень-серпень 2025 року платникам податків Одеського регіону Головним управлінням ДПС в Одеській області надано 182 636 адміністративних послуг», – повідомив начальник Головного управління ДПС в Одеській області Юрій Гурський.
Найбільше за цей період запитуваними були такі адміністративні послуги:
видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 69 854;
надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 23 178;
реєстрація реєстратора розрахункових операцій (РРО), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (КОРО), реєстрація розрахункових книжок (РК) – 15 362;
видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору – 14 740;
реєстрація платника єдиного податку – 14 633.
Нагадуємо, що Головним управлінням ДПС в Одеській області надається 60 видів адміністративних послуг. Актуальний опис адміністративних послуг, що надаються податковою службою Одеського регіону, доступний за посиланням https://od.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.
З переліком Центрів обслуговування платників Головного управління ДПС в Одеській області, їх адресами, номерами телефонів та режимом роботи можна ознайомитись на субсайті Головного управління ДПС в Одеській області вебпорталу ДПС за посиланням https://od.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/.
Крім того, варто відмітити, що податкова служба прагне, щоб кожен громадянин та бізнес - спільнота мали можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX).
Завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію.
Для забезпечення оперативного зворотного зв'язку та інформування платників ДПС створено чатбот «InfoTax». У Електронному кабінеті платник податків налаштовує, які дані будуть відображатися у чатботі. Можна налаштувати інформацію щодо: нагадування про строк сплати податків та зборів щомісяця, повідомлення про виникнення переплати, боргу тощо.
Процедури, які раніше потребували значного часу та фізичної присутності у податковій, тепер виконуються в декілька кліків зі смартфона або комп’ютера.
Більш детальніше із засадами та принципами безбар’єрності в органах державної податкової служби можна ознайомитися за окликанням: https://od.tax.gov.ua/diialnist/-bezbarernist/.