Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Керівник податкової служби Одещини Микола Бородюк взяв участь в засіданні колегії Одеської обласної державної (військової) адміністрації

, опубліковано 11 грудня 2024 о 10:10

Засідання проведено під головуванням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації Олега Кіпера за участі голів районних державних адміністрацій та територіальних громад області, керівників структурних підрозділів Одеської обласної державної (військової) адміністрації та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Під час засідання схвалено проєкт розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації «Про обласний бюджет Одеської області на 2025 рік».

Також розглянуто та затверджено програму соціально-економічного та культурного розвитку Одеської області на 2025 рік.

У 2025 році пріоритетними напрямами в роботі Головного управління ДПС в Одеській області залишаються наповнення бюджетів всіх рівнів, підвищення рівня дотримання платниками податкового законодавства, а також реалізація заходів ДПС в рамках впровадження Національної стратегії доходів.

Національна стратегія доходів – дорожня карта та ключовий інструмент реформування податкової системи, впровадження та реалізація якої забезпечить удосконалення адміністрування податків, зборів, платежів, задовольнить фіскальні потреби держави та створить підґрунтя для сталого економічного розвитку. 

Крім того, податковою службою змінюються підходи до  комунікації з платниками та побудову прозорих відносин між державою і підприємцями. 

Нагадуємо, що Державна податкова служба започаткувала новий проєкт – «Територія високого рівня податкової довіри». 

З 01 жовтня 2024 року для доброчесних платників запроваджено особливості адміністрування податків, зборів, платежів. 

Такі платники будуть включені до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства та матимуть низку переваг - мораторій на проведення перевірок, скорочення строків камеральних та документальних перевірок при отриманні бюджетного відшкодування, скорочено терміни надання індивідуальних податкових консультацій, а також закріплення комплаєнс-менеджера, який покликаний допомогти у прийнятті управлінських рішень та виключити ризики порушення податкового законодавства.