Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За січень-червень 2024 року податківцями Одещини проведено 1854 фактичні перевірки у сфері обігу підакцизних товарів

, опубліковано 30 липня 2024 о 10:26

Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що з метою здійснення контролю за дотриманням норм діючого законодавства у сфері виробництва, зберігання та обігу підакцизних товарів, фахівцями управління контролю за підакцизними товарами протягом шести місяців поточного року проведено 1854 фактичних перевірки.

За їх результатами встановлені порушення та нараховані штрафні санкції на загальну суму 73,1 млн гривень.

Основними порушеннями, які встановлені в ході проведення фактичних перевірок, є:

- роздрібна торгівля пальним через електронний контрольно-касовий апарат, не зазначений у ліцензії - 1 випадок на загальну суму 29,2 млн грн;

- зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів  в місцях зберігання не внесених до Єдиного реєстру - 6 випадків  на загальну суму 12,2 млн грн;

- виробництво, зберігання, транспортування, реалізацію алкогольних напоїв без марок акцизного податку – 238 випадків на загальну суму 4,1 млн грн;

- виробництво, зберігання, транспортування, реалізацію тютюнових виробів без марок акцизного податку – 5 випадків на загальну суму 0,9 млн грн;

- оптова або роздрібна торгівля алкогольними напоями за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни - 6 випадків  на загальну суму 0,06 млн грн;

- роздрібна торгівля тютюновими виробами за цінами, вищими від максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів – 38 випадків на загальну суму 0,4 млн грн;

- безліцензійна оптова  торгівля алкогольними напоями – 3 випадки на загальну суму 0,05 млн грн;

- безліцензійна роздрібна торгівля алкогольними напоями – 26 випадків  на загальну суму 0,4 млн грн;

- безліцензійна роздрібна торгівля тютюновими виробами  та рідинами, що використовуються в електронних сигаретах - 42 випадки на загальну суму 0,9 млн грн;

- неподання/несвоєчасне подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів - 8 випадків  на загальну суму 0,4 млн грн;

- безліцензійне зберігання  пального – 4 випадки на загальну суму 2  млн грн;

- безліцензійна роздрібна торгівля пальним – 1 випадок на суму 0,25 млн грн;

-  нереєстрація акцизних складів   – 2 випадки на загальну суму 2 млн грн;

- необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів - лічильників та рівнемірів-лічильників – 20 випадків на загальну суму 1,6 млн грн;

-  не забезпечення формування та подання до центрального органу влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального  на добу – 23 випадки на загальну суму 2,4 млн грн;

- порушення порядку ведення обліку товарних запасів на місці реалізації – 16 випадків на загальну суму 9,6 млн грн.

Також, в ході взаємодії з правоохоронними органами, отримані матеріали від Головного управління Національної поліції в Одеській області щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.

Так, за результатами розгляду матеріалів, з початку року анульовано 33 ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами та прийняті рішення щодо застосування фінансових санкцій на загальну суму 217,6 тис грн за порушення вимог статті 15 прим 3 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (із змінами) щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.