Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронні сервіси ДПС – сучасний та зручний формат спілкування з податковою службою

, опубліковано 19 січня 2024 о 11:25

Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що з метою забезпечення можливості реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (із змінами, далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, податкова служба забезпечує цифровізацію сервісів і послуг для платників і громадян.

Все більше суб’єктів господарювання обирають електронний формат спілкування з податковою службою за допомогою податкових сервісів.

Розвиток електронних сервісів податкової реалізовано в «Електронному кабінеті», застосунку «Моя податкова», сервісу «InfoTAX».

Найпопулярнішим електронним сервісом Державної податкової служби є Електронний кабінет, в якому реалізовано сервіси для всіх платників податків і громадян: Е-реєстри, Е-системи, Е-послуги і податкова звітність, Е-розрахунки, Е-кабінет для громадян і багато інших.

З листопада 2020 року ДПС запроваджено електронний сервіс «InfoTAX», який надає платникам податків можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну та необхідну інформацію про реєстраційні та облікові дані, стан розрахунків з бюджетом, результати обробки документів, виникнення податкового боргу, строки подання звітності та сплати податків, відомості СМКОР.

Восени минулого року ДПС України з метою забезпечення громадян простим та зручним інструментом для отримання електронних сервісів податкової служби на цифрових платформах iOS та Android створено безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова» орієнтований, переважно, на платників податків-фізичних осіб і громадян. Завдяки даному застосунку можна легко та швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки.

Також, для зручності платників, з вересня 2023 року для отримання послуг в центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) запроваджено дистанційний запис – електронну чергу.

Платники Одещини є одними з найактивніших користувачів і з початку запровадження електронної черги здійснено більш 364 записів клієнтів до ЦОП, в тому числі за грудень 2023 року – 131 запис, що сприяє коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП і запобігає їх скупченню.

Щоб здійснити попередній запис до ЦОП платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0 800 501 007, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та,  не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі, визначити зручні дату і час візиту.

При цьому, ДПС запроваджено зворотній зв’язок з платниками після відвідування ними ЦОП (у тому числі, тих, які скористались інтерактивною чергою ДПС), зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.

За результатами опитування, проведеного у грудні 2023 року, 95% записаних відвідувачів здійснили візит та задоволені результатом і 5% не здійснили візит з особистих причин.

Всі сервіси, впроваджені Державною податковою службою, динамічно розвиваються і доповнюються новими розділами і можливостями для комфортного спілкування платників з органами ДПС в цифровому форматі.