Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет: cервіс дистанційного спілкування платників з податківцями

, опубліковано 19 січня 2023 о 14:32

На сьогодні, ДПС докладає максимум зусиль для підтримки та створення для бізнесу і громадян комфортних умов роботи під час воєнного стану.

Так, на постійній основі впроваджує сучасні ІТ-рішення у сфері оподаткування та неухильно працює над розвитком онлайн-сервісів.

Для вирішення більшості питань податкового законодавства, платники мають можливість спілкуватись з контролюючими органами дистанційно, долучившись до електронних сервісів ДПС, які дозволяють отримати необхідну інформацію, довідки, консультації, подати податкову та іншу звітність без особистих візитів до служби.

Одним із таких сервісів є Електронний кабінет, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, створити та надіслати заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДПС (листування), тощо.

Платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, тобто, отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, перевірити стан поданої звітності та стан розрахунків з бюджетом.

Таким чином, Електронний кабінет дає можливість платнику утриматись від особистого відвідування ЦОП і у зручний час вирішити свої питання.

Для ознайомлення користувачів з роботою Електронного кабінету у самому кабінеті функціонує розділ «Допомога», який детально ознайомить користувача із роботою його сервісів.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням  cabinet.tax.gov.ua.

Електронний кабінет складається з відкритої (загальнодоступної інформації) та приватної частини (особистого кабінету).

Вхід до особистого кабінету здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису.

 

Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабінету можна без ідентифікації особи, тобто без електронного підпису.

Через відкриту частину користувачам доступні такі можливості як перегляд та друк бланків податкової звітності; перегляд інформації про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів; подання  звітності (податковий календар); заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян; ознайомлення з контактами та адресами діючих центрів обслуговування.

Доступ до публічних електронних реєстрів обмежено на період дії воєнного стану.

У приватній (закритій) частині Електронного кабінету в залежності від типу платника, чи то юридична особа, чи фізична особа (суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу), електронний кабінет надає доступ до особистого кабінету платника, який містить відомості щодо персоніфікованого податкового  календаря; облікових даних платника; стану розрахунків з бюджетом, тощо.

Також платник у  приватній частині має можливість скористатися наступними сервісами:

перегляд та друк раніше поданої звітності;

перегляд вхідних/вихідних документів;

листування з органами ДПС;

подання заяв, запитів для отримання інформації;

подання звітності в електронному вигляді.

Слідкувати за змінами в законодавстві, отримувати роз’яснення, консультації та іншу інформацію платник податків має змогу в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, де можна знайти «Запитання-відповіді» по роз’ясненню податкового законодавства, «Нормативні та інформаційні документи», «Останні зміни в законодавстві», «Податковий календар».

Звертаємо вашу увагу на те, що на період дії воєнного стану режим роботи Електронного кабінету дещо змінився - робота сервісу триває з 8:00 до 18:00 години в робочі дні.