Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як в податковій службі отримати кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки?

, опубліковано 05 січня 2023 о 11:30

Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що з метою реалізації Постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 641 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення безперервного надання кваліфікованих електронних довірчих послуг Державною податковою службою» та відповідно до наказу Державної податкової служби України від 21 грудня 2022 року № 930 з 23 грудня 2022 року розпочато надання кваліфікованих електронних довірчих послуг Державною податковою службою України відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» як такою, що набула статусу Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Відповідно до п.2. Постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року №300 (зі змінами) кваліфікований надавач електронних довірчих послуг ДПС на період воєнного стану та протягом місяця з дня його припинення чи скасування здійснює автоматичне формування нових сертифікатів відкритих ключів користувачів за один день до закінчення строку чинності старих сертифікатів терміном дії на один рік.

При цьому особистий ключ користувача не змінюється.

Також залишається можливість до закінчення терміну чинного сертифікату самостійно сформувати нові сертифікати відкритих ключів користувачів терміном на 2 роки з одночасним оновленням особистого ключа.

Перелік документів, необхідних для отримання кваліфікованих електронних сертифікатів електронного підпису чи печатки посадовими особами ДПС та її територіальних органів, юридичними та фізичними особами, а також інформація щодо особливостей отримання електронних довірчих послуг різними категоріями осіб розміщена на вебсайті ДПС - надавача електронних довірчих послуг.