Головне управління ДПС в Одеській області нагадує, що у зв’язку із запровадженням на всій території України воєнного стану Державна податкова служба України та її територіальні органи тимчасово призупинили надання відповідей на звернення підприємств, установ та організацій, звернення громадян, звернення платників податків про надання індивідуальних податкових консультацій, запити на інформацію, що не стосуються правового режиму воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576782.html.
Поряд з тим, Державна податкова служба України працює в оперативному режимі (окрім центрів обслуговування платників) та продовжує забезпечувати ведення обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску з метою наповнення бюджету.
Зокрема, з метою забезпечення прав та обов’язків платників щодо сплати податків, з певними обмеженнями для необхідного захисту прав платників працюють Електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет працюють.
Електронний кабінет платника надає безконтактні засоби взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційних технологій та можливість, навіть у період воєнного стану, реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі он-лайн. Для цього необхідно, за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ). Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
https://t.me/infoTAXbot
Підписатись на телеграм-канал ДПС
https://t.me/tax_gov_ua
http://od.tax.gov.ua/
#ДПС_в_Одеській_області
#StopRussianAggression
#разомпереможемо
#разомМиСила