Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Територіальні громади Ізмаїльського району отримали консультаційну допомогу в питаннях наповнення бюджету

, опубліковано 17 вересня 2021 о 14:12

Заступник начальника Головного управління ДПС в Одеській області Анатолій Бондаренко зустрівся з представниками Ізмаїльської міської ради, Саф’янівської селищної та Суворовської сільської територіальних громад.

У заході також взяли участь заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування місцевих податків і зборів з юридичних осіб управління податкового адміністрування юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області Віталіна Колесник та начальник Ізмаїльської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області Тетяна Шиліна.

«Аналіз, обговорення та вирішення питань формування та наповнення бюджетів територіальних громад – це наша спільна з органами влади на місцях робота, результатом якої має стати залучення резервів сплати місцевих податків і зборів та формування ідеології добровільної сплати податків серед мешканців», - наголосив Анатолій Бондаренко.

З цією метою Головним управлінням ДПС в Одеській області налагоджена тісна комунікація з територіальними громадами по кожному із джерел, що формують дохідну частину місцевих бюджетів.

Так, спілкуючись з представниками територіальних громад Ізмаїльського району, податківці наголосили на таких аспектах як своєчасне (у визначені законодавством терміни) проведення нормативно-грошової оцінки земельних ділянок та робота з суб’єктами господарювання щодо оформлення правоустановчих документів на земельні ділянки з фактичними землекористувачами (додаткові надходження у вигляді плати за землю), прийняття органами місцевого самоврядування обґрунтованих ставок місцевих податків і зборів.

В частині розширення кола платників податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, територіальним громадам слід забезпечити опрацювання документів районних підрозділів Бюро технічної інвентаризації стосовно об’єктів нерухомості, яка оформлена до 2013 року і інформація по якій відсутня в Реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Потребує вирішення й питання отримання представниками громад допусків для роботи з вказаним Реєстром.

Крім того, податківці звернули увагу на необхідність дотримання законодавчо встановлених строків направлення сільськими, селищними, міськими радами та радами об’єднаних територіальних громад до Головного управління ДПС в Одеській області інформації щодо ставок та податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів, копії прийнятих рішень про встановлення місцевих податків та/або зборів та про внесення змін до таких рішень для подальшого розміщення офіційному вебпорталі ДПС.

Вказана інформація надсилається у десятиденний строк з дня прийняття рішень, але не пізніше 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлених місцевих податків та/або зборів та податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів.

Детально, Анатолій Бондаренко зупинився на питаннях електронної взаємодії між податковою службою та громадами через інформаційно-телекомунікаційну систему - Електронний кабінет завдяки якій, органи місцевого самоврядування, сформувавши відповідний запит, мають змогу отримати, для подальшого використання в роботі, звітність у розрізі платників податків, які сплачують податки на відповідні території.

Також, учасники обговорили питання роботи спільних робочих груп (комісій) щодо легалізації праці найманих працівників, контролю за повнотою декларування туристичного збору, створення об’єктів оподаткування збору за місця для паркування транспортних засобів, залучення до щорічної деклараційної кампанії громадян - «одноосібників» та проведення спільних заходів в рамках інформаційної кампанії із подання громадянами одноразової (спеціальної) добровільної декларації.