Це дає можливість всім фізичним особам звернутись до Надавача для отримання кваліфікованого електронного підпису чи печатки, без надання копій паперових документів, що значно спрощує отримання даної послуги.
Як це працює?
1. У власника повинен бути відображений паспорт громадянина України або паспорт громадянина України для виїзду за кордон у застосунку «ДІЯ», версії не нижче 2.0. Копію одного з документів можна надати за допомогою функції «ШЕРІНГ» застосунку «ДІЯ».
Для цього необхідно продиктувати штрих-код та підтвердити передачу даних з «Дії».
2. Пройти ідентифікацію за допомогою електронного паспорта.
3. Отримати електронний кваліфікований підпис чи печатку.
Це дуже зручно та займає всього декілька хвилин.
Всю інформацію розміщено на сайті acskidd.gov.ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”