Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Надання копій цифрових документів за допомогою застосунку «Дія»

, опубліковано 19 серпня 2021 о 16:17

Головне управління ДПС в Одеській області нагадує, що починаючи з 01.06.2021 посадовими особами податкової служби регіону під час надання адміністративних послуг (зокрема, під час проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру) у Центрах обслуговування платників здійснюється перевірка достовірності (валідація) та отримання  електронних копій цифрових документів (шеринг).

Станом на поточний момент для шерингу доступні такі види документів:

  • Паспорт громадянина України у формі ID-картки (е-паспорт);
  • Біометричний закордонний паспорт громадянина України (е-паспорт для виїзду за кордон);
  • Свідоцтво про народження (е-свідоцтво);
  • Довідка внутрішньо переміщеної особи (ВПО);
  • РНОКПП (єРНОКПП).

 Як відбувається процедура шерингу (отримання  електронних копій цифрових документів) офлайн?

КРОК 1: співробітник ДПС сканує штрих-код електронного документа в застосунку Дія.

КРОК 2: клієнту в застосунок надходить запит щодо підтвердження дозволу на надання даних цифрового документа

КРОК 3: у разі підтвердження запиту клієнтом, в інформаційну систему ДПС автоматично надходять дані цифрового документа (копія документа у форматі PDF).

Переваги інтеграції у державних структурах:

-         підтвердження особистості за 30 сек;

-         швидкий пошук документів в базі даних;

-         не треба витрачати гроші на папір, друк і зберігання.

Додатково інформуємо, що покрокова інструкція користувача (в тому числі і відео інструкція) застосунку ДІЯ розміщена на Порталі ДІЯ за посиланням  https://diia.gov.ua  в розділі «Новини»/ «Як користуватися цифровими паспортами в Дії?»