Головне управління ДПС в Одеській області нагадує, що починаючи з 01.06.2021 посадовими особами податкової служби регіону під час надання адміністративних послуг (зокрема, під час проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру) у Центрах обслуговування платників здійснюється перевірка достовірності (валідація) та отримання електронних копій цифрових документів (шеринг).
Станом на поточний момент для шерингу доступні такі види документів:
- Паспорт громадянина України у формі ID-картки (е-паспорт);
- Біометричний закордонний паспорт громадянина України (е-паспорт для виїзду за кордон);
- Свідоцтво про народження (е-свідоцтво);
- Довідка внутрішньо переміщеної особи (ВПО);
- РНОКПП (єРНОКПП).
Як відбувається процедура шерингу (отримання електронних копій цифрових документів) офлайн?
КРОК 1: співробітник ДПС сканує штрих-код електронного документа в застосунку Дія.
КРОК 2: клієнту в застосунок надходить запит щодо підтвердження дозволу на надання даних цифрового документа
КРОК 3: у разі підтвердження запиту клієнтом, в інформаційну систему ДПС автоматично надходять дані цифрового документа (копія документа у форматі PDF).
Переваги інтеграції у державних структурах:
- підтвердження особистості за 30 сек;
- швидкий пошук документів в базі даних;
- не треба витрачати гроші на папір, друк і зберігання.
Додатково інформуємо, що покрокова інструкція користувача (в тому числі і відео інструкція) застосунку ДІЯ розміщена на Порталі ДІЯ за посиланням https://diia.gov.ua в розділі «Новини»/ «Як користуватися цифровими паспортами в Дії?»