Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Якісне обслуговування платників – пріоритетний напрям роботи податківців Південного управління у м.Одесі

опубліковано 25 вересня 2019 о 17:22

Реорганізаційні зміни, які відбулися у податковій службі не впливають на якість надання послуг платникам, а безперервність адміністрування та обслуговування платників залишається пріоритетом у роботі Південного управління у м. Одесі Головного управління ДПС в Одеській області.

Південне управління у м. Одесі створено на правах відокремленого структурного підрозділу Головного управління ДПС в Одеській області та об’єднало в собі ДПІ у Приморському та ДПІ у Київському районах м. Одеси.

Фахівці управління обслуговують 39 606 юридичних осіб (40 % від загальної кількості по області) та 43 000 фізичних осіб (третина від загальної кількості по області).

Сьогодні, для отримання адміністративних послуг, які надаються органами податкової служби, суб’єкти господарювання можуть скористатися електронними сервісами, або ж звернутися безпосередньо до Центрів обслуговування платників.

При Південному управлінні у м. Одесі діють два Центри обслуговування, які заходяться за адресами: м. Одеса, вул. Південна, 1 та Академіка Глушко, 17/2.

Відвідувачі Центрів мають можливість отримати широкий спектр послуг, а саме: інформаційних, консультативних, адміністративних, надати звітність та заяви на реєстрацію платників окремих податків та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність (адвокат, приватний нотаріус, судовий експерт, арбітражний керуючий, приватний виконавець).

За січень – серпень 2019 року вказаними центрами надано понад 35 000 адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (7487 послуг), надання витягу з реєстру платників єдиного податку (6672 послуги) та видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (3432 послуги).

Для зручності платників та своєчасного обслуговування у приміщеннях Центрів встановлено електронна система управління чергою, яка дозволяє  полегшити вирішення нагальних питань відвідувачів.

Також у Центрах наявне окреме робоче місце для платників податків, обладнане відповідною оргтехнікою, підключеною до мережі Інтернет для роботи у «Електронному кабінеті платника», за допомогою якого представники бізнесу та громадяни можуть подати податкову звітність, що значно економить час.

З графіком роботи та повним переліком адміністративних послуг, що надаються Центрами можна ознайомитися на субсайті територіальних органів ДПС в Одеській області у розділі «Центри обслуговування».

 

 Головне управління ДПС в Одеській області