Спеціалістами Київської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області проведено зустріч з платниками податків щодо одноразового (спеціального) добровільного декларування. В ході зустрічі, платникам було повідомлено, зокрема, про те, які документи є підтвердженням прийняття контролюючим органом одноразової (спеціальної) добровільної декларації, поданої через Електронний кабінет.
Так, відповідно до Податкового кодексу України (далі - ПКУ) одноразова (спеціальна) добровільна декларація подається безпосередньо декларантом до контролюючого органу, в електронній формі з урахуванням вимог, встановлених розд. II ПКУ, та особливостей встановлених підрозд. 9 прим. 4 роз. ХХ « Перехідні положення» ПКУ.
Платник податків має право отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Після накладання кваліфікованого електронного підпису платник здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством , порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) з використанням комунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня (п. 3 розд. ІІ Порядку № 557).
У випадку, коли адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документу здійснюється його автоматизована перевірка.
Автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується.
Якщо платнику протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаний адресатом.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомлення про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття) або прийняття, реєстраційний номер, дані про платника та підписувача (підписувачів) електронного документа та платника квитанції.
У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.
Таким чином, друга квитанція є підтвердженням про прийняття контролюючим органом одноразової (спеціальної) добровільної декларації. При цьому, датою та часом прийняття Декларації контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.