Надання адміністративних послуг платникам – одне з найважливіших завдань податкової служби.
За січень - грудень 2021 року з питань отримання адміністративних послуг до Малиновської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області звернулось понад 21 224 суб’єктів господарювання (з них в електронному вигляді 8 833, паперовому -12 391).
Серед найпопулярніших послуг залишаються картка платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платникам податків. Нею скористувалися 5748 платників.
Також 33 громадянам внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Крім того, отримано 1183 відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Мають попит і такі адміністративні послуги як: надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (412 витягів); надання витягу з реєстру платників єдиного податку (4966); реєстрація реєстратора розрахункових операцій (1372 РРО); книги обліку розрахункових операцій (1624); розрахункові книжки (466), реєстрація платником єдиного податку (5098).
Протягом минулого року спеціалістами ЦОП також надано 36 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію); 18 довідок про сплату податкових зобов'язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань; 186 довідок про доходи; 82 довідки підтвердження статусу податкового резидента України.
Було надано консультації громадянам та заповнено з ними 825 декларацій щодо податкової знижки та декларуванню отриманих доходів громадян.
Працівниками ЦОП Малиновської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо змін в законодавстві та приорітету отримання інформаціі в особистому кабінеті за допомогою Кваліфікованого електронного підпису (КЕП).