Про це начальник Роздільнянської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області Наталія Козовякіна зазначила під час зустрічі з платниками податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням cabinet.tax.gov.ua з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації id.gov.ua (MobileID та BankID).
Електронний підпис також можна отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДПС, про роботу якого можна дізнатися за посиланням https://acskidd.gov.ua.
Платники податків мають можливість скористатися сервісом в режимі реального часу цілодобово.
Наталія Козовякіна також повідомила, що Електронний кабінет складається з двох частин:
- відкрита частина (загальнодоступна) вхід без ідентифікації користувача;
- приватна частина (особистий кабінет) вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АСЦК).
В приватній частині Електронного кабінету платники мають можливість провести звірку розрахунків з бюджетом, сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви тощо. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, зокрема, отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків.
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Для детального інформування як користуватися приватною частиною, на сайті ДПС розміщено відеоуроки https://cabinet.tax.gov.ua/help/video.html, які допоможуть платникам податків зорієнтуватися під час роботи в Електронному кабінеті.