Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Роздільнянською ДПІ проведено зустріч з платниками податків щодо роботи електронних сервісів ДПС та отримання адміністративних послуг

, опубліковано 21 листопада 2025 о 09:47

Начальник Роздільнянської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області Наталія Козовякіна провела зустріч з платниками податків щодо роботи електронних сервісів ДПС та отримання адміністративних послуг.

Однією з адміністративних послуг, яка надається в Роздільнянській державній податковій інспекції Головного управління ДПС в Одеській області, є отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (далі-ПДВ). Наталія Козовякіна пояснила, що відповідно до пункту 183.11 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс) за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр). Витяг діє до внесення змін до Реєстру.

Порядок формування і надання витягу з Реєстру, форми запиту та витягу встановлено розділом VII Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі – Положення).

Згідно з пунктом 7.4 розділу VІІ Положення запит про отримання витягу з Реєстру (форма № 1-ЗВР) подається особисто платником ПДВ або представником платника або надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

У запиті зазначаються критерії пошуку відомостей у Реєстрі (індивідуальний податковий номер платника ПДВ або податковий номер платника податків), а також вказується спосіб отримання витягу з Реєстру (в електронній формі, поштою або безпосередньо в контролюючому органі).

Платники ПДВ можуть подати запит (ідентифікатор J/F1301705) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

Якщо особа подала запит в електронній формі та/або обрала спосіб отримання витягу з Реєстру в електронній формі, то ДПС автоматично надсилає витяг (форма № 2-ВР) в електронний кабінет або на адресу електронної пошти платника ПДВ (підпункт 4 пункту 7.6 розділу VII Положення).

Також очільниця повідомила, що з метою створення сприятливих умов для платників податків щодо подання звітності та отримання адміністративних послуг Державною податковою службою створено низку електронних сервісів.

Електронний кабінет - найпопулярніший електронний сервіс, в якому реалізовано понад 130 електронних послуг та сервісів для суб’єктів господарювання та громадян.

Сервіси Електронного кабінету 24/7/365 у режимі онлайн забезпечують можливість реалізації прав та обов’язків платників податків, визначених Податковим кодексом України та іншими законами.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua  або через вебпортал ДПС.

Серед найбільш популярних сервісів є:

- Доступ до публічних реєстрів: під час воєнного стану збережено можливість перегляду даних з реєстрів платників ПДВ, єдиного податку, страхувальників, неприбуткових організацій тощо.

- Доступ до реєстраційних та облікових даних платника.

- Е-документ: подання податкової звітності, запитів та отримання витягів за надісланими запитами, направлення листів, надсилання запитів на публічну інформацію та на отримання індивідуальної податкової консультації.

- Доступ до інформації щодо стану розрахунків із бюджетом та реквізитів рахунків для сплати податків.

- Сплата податків онлайн: можливість для фізичних осіб сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок з використанням QR-коду Національного банку України, а також будь-якою із запропонованих платіжних систем.

- Перегляд даних з електронних систем адміністрування ПДВ, реалізації пального та спирту етилового, ЄРПН та ЄРАН.

- Інформація про бізнес-партнера: надання платником податків контролюючому органу згоди на розкриття іншому платнику податків податкової інформації про нього у самостійно визначеному обсязі; перегляд платником податків інформації про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб.

- Листування з платниками: подання платником Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет для здійснення листування контролюючих органів в електронній формі з платниками податків.

Е-Кабінет громадянина

Для зручності фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті об’єднано сервіси в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливості:

- переглядати інформацію про об’єкти оподаткування;

- переглядати сформовані податкові повідомлення – рішення щодо сум нарахованих податкових зобов’язань по податку на майно, землю чи транспорт;

- подавати декларацію про майновий стан і доходи;

- отримувати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

- подавати заяви на реєстрацію / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Мобільний застосунок «Моя податкова»

На цифрових платформах iOS та Android впроваджено мобільний застосунок для фізичних осіб «Моя податкова», який надає можливість громадянам та фізичним особам-підприємцям:

- отримати інформацію про об’єкти оподаткування, борг та отримані ППР;

- направити запит на отримання відомостей про суми виплачених доходів та отримати відомості про суми виплачених доходів та отримати відомості про доходи;

- подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи та податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця (1, 2 та 3 груп);

- переглянути інформацію про стан розрахунків із бюджетом та сплатити податки;

- подати заяви на реєстрацію / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (фф. 1ДР, 5ДР);

- надіслати листи, запити на отримання індивідуальної податкової консультації до контролюючих органів тощо.

Податківці закликають всіх платників податків активно користуватися електронними сервісами, які забезпечують безбар’єрний доступ до державних послуг, створюють рівні можливості для всіх громадян та дозволяють своєчасно виконати свої податкові зобов’язання.