Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Біляївським відділом обслуговування платників проведено зустріч з платниками податків, на якій обговорили переваги використання мобільного застосунку «Моя податкова»

, опубліковано 17 листопада 2025 о 09:43

Фахівцями Біляївського відділу обслуговування платників Одеської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області проведено зустріч з платниками податків, на якій обговорили переваги використання мобільного застосунку «Моя податкова».

Начальник Біляївського відділу обслуговування платників Одеської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області Ірина Бугрій поінформувала, що на цифрових платформах iOS та Android впроваджено мобільний застосунок для фізичних осіб «Моя податкова», який надає можливість громадянам та фізичним особам-підприємцям:

- отримати інформацію про об’єкти оподаткування, борг та отримані ППР;

- направити запит на отримання відомостей про суми виплачених доходів та отримати відомості про суми виплачених доходів та отримати відомості про доходи;

- подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи та податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця (1, 2 та 3 груп);

- переглянути інформацію про стан розрахунків із бюджетом та сплатити податки;

- подати заяви на реєстрацію / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (фф. 1ДР, 5ДР);

- надіслати листи, запити на отримання індивідуальної податкової консультації до контролюючих органів тощо.

Функціонал мобільного застосунку доповнюватиметься новими можливостями відповідно до потреб платників податків.

Також Ірина Бугрій повідомила, що метою Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 366-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2025 р. № 294-р) є створення безперешкодного середовища для всіх суспільних груп, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, суспільної, громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності до всіх сфер державної політики.

Безбар’єрність – це про рівність, повагу до гідності, фізичну, інформаційну та цифрову доступність.

Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.

Безбарʼєрність у ДПС:

- доступ до онлайн-сервісів:

найпопулярніші ресурси – вебпортал ДПС та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС адаптовані для людей із порушенням зору,

Контакт-центр ДПС – дає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування;

- доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення:

при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг;

- ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача:

обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.

Безбар’єрний підхід – шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.

На всі запитання, які виникали під час зустрічі платникам податків надані роз’яснення в межах чинного податкового законодавства.