Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Роздільнянській ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо отримання адміністративних послуг

, опубліковано 12 червня 2025 о 16:14

У Роздільнянській державній податковій інспекції Головного управління ДПС в Одеській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо отримання адміністративних послуг. На запитання платників податків відповідала начальник Роздільнянської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області Наталія Козовякіна.

Очільниця інспекції наголосила, що для отримання адміністративних послуг платники податків можуть звернутися безпосередньо до Центру обслуговування платників Роздільнянської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області, а також скористатися електронними сервісами ДПС, зокрема «Електронним кабінетом платника податків».

Під час спілкування з платниками Наталія Козовякіна акцентувала увагу, що за допомогою Електронного кабінету можна дистанційно, без візиту до контролюючого органу, формувати та подавати звітність, отримувати необхідну інформацію, довідки, консультації, виконувати податкові зобов’язання.

Понад 130 електронних сервісів Електронного кабінету забезпечують можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України та іншими нормативно-правовими актами.

Функціонал Електронного кабінету постійно доповнюється новими можливостями відповідно до потреб платників податків та законодавчих змін.

Доступ до приватної частини надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Податкові сервіси також доступні платникам у мобільному застосунку «Моя податкова» та месенджері чат-боту InfoTAX.

На всі запитання платникам податків надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного податкового законодавства.