У Роздільнянській державній податковій інспекції Головного управління ДПС в Одеській області проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо отримання адміністративних послуг. На запитання платників відповідала начальник Роздільнянської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області Наталія Козовякіна.
Наталія Козовякіна поінформувала, що для отримання адміністративних послуг платники податків можуть звернутися безпосередньо до Центру обслуговування платників Роздільнянської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області, а також скористатися електронними сервісами ДПС, зокрема «Електронним кабінетом платника податків».
Спеціалісти акцентують увагу, що за допомогою Електронного кабінету можна дистанційно, без візиту до контролюючого органу, формувати та подавати звітність, отримувати необхідну інформацію, довідки, консультації, виконувати податкові зобов’язання.
Понад 130 електронних сервісів Електронного кабінету забезпечують можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України та іншими нормативно-правовими актами.
Функціонал Електронного кабінету постійно доповнюється новими можливостями відповідно до потреб платників податків та законодавчих змін.
Доступ до приватної частини надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Податкові сервіси також доступні платникам у мобільному застосунку «Моя податкова» та месенджері чат-боту InfoTAX.
Також платників цікавило питання щодо порядку отримання дитиною до 14 років документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
Очільниця інспекції наголосила, що для малолітньої дитини до 14 років Облікову картку за ф. № 1ДР подає один із батьків (прийомних батьків, усиновителів, опікунів) або представник за довіреністю.
Які документи потрібні?
Свідоцтво про народження дитини.
Якщо свідоцтво видане не українською мовою, необхідно надати засвідчений відповідно до законодавства переклад свідоцтва українською мовою (оригінал повертається після пред’явлення) та його копію.
Документ, що посвідчує особу одного з батьків (прийомних батьків, усиновителів, опікунів).
Додаткові документи (за потреби):
- Якщо батьки або один із них на момент народження дитини були іноземцями чи особами без громадянства потрібно надати довідку про реєстрацію особи громадянином України (після пред’явлення повертається).
- Для підтвердження місця проживання (перебування) можна надати: витяг з реєстру територіальної громади, паспорт у вигляді книжечки, тимчасове посвідчення громадянина України.
- Для підтвердження статусу внутрішньо переміщеної особи надається довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Куди подавати документи?
До будь-якого контролюючого органу особисто або в електронному вигляді через Е-кабінет або мобільний застосунок «Моя податкова».
Скільки часу це займає?
Реєстрація особи у ДРФО здійснюється впродовж 3 робочих днів після звернення.
Як отримати готовий документ?
Документ, що засвідчує реєстрацію дитини у ДРФО (картка платника податків), може бути виданий одному з батьків (прийомних батьків, усиновителів, опікунів) або представнику за довіреністю.
Платникам податків, які телефонували на «гарячу лінію», були надані вичерпні відповіді на запитання.