Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Київським відділом обслуговування платників проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо запуску онлайн-запису до електронної черги в Центрах обслуговування платників

, опубліковано 16 травня 2025 о 15:51

Фахівцями Київського відділу обслуговування платників Одеської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо запуску онлайн-запису до електронної черги в Центрах обслуговування платників.

Платників поінформували, що відтепер до електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue.

Також попередній запис на отримання послуг у ЦОП доступний через Контакт-центр ДПС за телефоном 0800 501 007.

Крім того, для роз’яснення норм податкового законодавства, більш детального розгляду окремих звернень та надання відповідей, які виникають у представників інститутів громадянського суспільства, бізнес – асоціацій, функціонує дієвий формат роботи, який дає можливість виявляти системні проблеми та допомагає оперативно їх вирішувати.

Комунікаційна податкова платформа (od.ikc@tax.gov.ua), яка працює в Головному управлінні ДПС в Одеській області, дозволяє швидко та якісно вирішити питання, які виникають у платників податків у процесі їхньої господарської діяльності.

Платники податків, які телефонували на «гарячу лінію», отримали вичерпні відповіді на запитання.