Працівниками Біляївського відділу обслуговування платників Одеської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області було проведено зустріч з платниками податків, на якій обговорили хто такий комплаєнс-менеджер.
Начальник Біляївського відділу обслуговування платників Одеської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області Ірина Бугрій повідомила, основна мета роботи комплаєнс-менеджера полягає в тому, щоб надати індивідуальну корисну пораду платнику, який вже зарекомендував себе як сумлінний.
Комплаєнс-підтримка – це новий рівень партнерства бізнесу та держави для виключення ризиків порушення податкового законодавства.
Кожен платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матиме комунікацію зі своїм комплаєнс-менеджером.
Комплаєнс-менеджер – це посадова особа територіального органу ДПС, яка закріплена за платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства та є відповідальною за комунікацію з таким платником з питань, пов’язаних з виконанням його посадових обовязків.
Основна мета роботи комплаєнс-менеджера полягає в тому, щоб надати індивідуальну корисну пораду платнику, який вже зарекомендував себе як сумлінний. Комплаєнс-менеджер для кожного такого відповідального платника – це надійний порадник, помічник і професіонал.
Комплаєнс-менеджер не тільки надає відповіді на запити, а й відстежує виникнення податкових ризиків діяльності платника та пропонує шляхи вирішення.
Порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера та особливості його взаємодії з платником затверджено наказом ДПС від 31.10.2024 №788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».