Начальник Болградської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області Тетяна Маврова провела зустріч з місцевими органами виконавчої влади щодо роз’яснення оновленої структури державних податкових інспекцій та порядку надання сервісних послуг органами державної податкової служби.
Очільниця інспекції повідомила про реорганізацію державних податкових інспекцій відповідно до адміністративно-територіального устрою Одеської області, визначеного постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ.
Наказом Державної податкової служби України від 07.10.2024 № 747 затверджений оновлений перелік державних податкових інспекцій головних управлінь ДПС в областях та м. Києві, яким кількість державних податкових інспекцій, що є структурними підрозділами Головного управління ДПС в Одеській області, скорочено з 32 до 7.
Таким чином, з 01.01.2025 платників податків переведено на обслуговування до 7 державних податкових інспекцій (15 точок доступу) відповідно до податкової адреси (місця реєстрації юридичної особи/місця проживання фізичної особи).
Зокрема, Болградська ДПІ (код ДПІ - 1511):
Болградська ДПІ | м. Болград, вул. Болгарських ополченців, 24 | (04846) 4-47-07 (04846) 4-47-05 |
Арцизький сектор обслуговування платників | м. Арциз, вул. Відродження, 8 | (04845) 3-67-06, (04845) 3-67-10 |
Територія обслуговування:
Болградський район, Арцизький район, Тарутинський район
Територіальні громади, які обслуговуються: Болградська міська, Василівська сільська, Городненська сільська, Криничненська сільська, Кубейська сільська, Буджацька селищна, Бессарабська селищна, Арцизька міська, Павлівська сільська, Теплицька сільська тергромади.
Для забезпечення якісного та своєчасного обслуговування платників податків, зокрема щодо отримання «Реєстраційного номера облікової картки платника податків»; «Відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору» та «Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта» можна звернутись у будь-який центр обслуговування платників як Одеської області, так і по Україні.
Решта послуг надаються за місцем реєстрації (проживання) юридичної чи фізичної особи.
Для забезпечення дистанційного доступу до послуг громадянам та бізнесу запроваджено електронні сервіси: «Електронний кабінет» та телефонний застосунок «Моя податкова».
За наявності електронного цифрового підпису, платники податків можуть отримати послугу, сформувавши запит через електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua).
Детальніше щодо інших ДПІ Одеської області за покликанням: https://od.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/857373.html.