Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В Болградській ДПІ обговорили переваги проєкту «Територія високого рівня податкової довіри»

, опубліковано 31 грудня 2024 о 11:37

Фахівцями Болградської державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Одеській області було проведено зустріч з платниками податків, щодо основних положень норм Закону України від 18.06.2024 року № 3813-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства»

Податківці поінформували платників податків, що Законом № 3813-ІХ, зокрема, передбачено створення посади «комплаєнс-менеджера» – посадової особи податкового органу, яка буде відповідальна за взаємодію з платниками податків.

Особистий комплаєнс-менеджер – це повністю нова роль у системі податкового обслуговування, покликана допомогти бізнесу уникати податкових помилок та ризиків. Це своєрідний "податковий радник", який допомагає підприємцям залишатися на правильному шляху і впевнено будувати свої фінансові плани.

Комплаєнс-менеджер не лише поінформує про вимоги та обмеження у законодавстві, але й допоможе розробити найкращі стратегії виконання  податкових зобов'язань та усунення потенційних ризиків порушення податкового законодавства.

Це включає детальний аналіз фінансових операцій, пошук інструментів державної підтримки, якими може скористатися платник.

Також за необхідності комплаєнс-менеджер надасть усну податкову консультацію.

Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини електронного кабінету.

Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів.

Комплаєнс - менеджер протягом робочого дня:

відповідатиме на запити щодо ризиків та можливих коригувань;

сповіщатиме про наближення строків декларування та сплати;

консультуватиме щодо виправлення помилок у звітності;

здійснюватиме оцінку наслідків господарських операцій.

Платник податків може сам обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації.

Така гнучка система забезпечує повну прозорість і ефективність у вирішенні податкових питань:

швидка усна консультація;

листування електронною поштою;

відеоконференція;

листування в електронному кабінеті: важливо, що вся історія листування зберігатиметься для подальшого перегляду.

Платникам повідомили, що з метою покращення сервісів для платників податків ДПС створено окремий субсайт «Територія високого рівня податкової довіри», яке містить інформацію про те, як доєднатися до платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства; можливість перевірити, чи входить суб’єкт господарювання до Переліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства; розміщені мапа платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (Територія податкової довіри) та розділ «Питання-відповіді».