Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відповіді на актуальні питання щодо застосування ПРРО під час гарячої лінії в Білгород-Дністровській ДПІ

, опубліковано 05 серпня 2022 о 10:37

В Білгород-Дністровській ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо актуальних питань застосування програмних РРО. На запитання платників податків відповідала старший державний інспектор Білгород-Дністровської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області Марина Копилова.

Питання:  Як здійснюється програмування найменування товарів (послуг) в ПРРО?

Відповідь: Програмування товарів/послуг в ПРРО здійснюється суб’єктом господарювання/оператором (касиром) самостійно шляхом додавання товарів/послуг або шляхом імпорту даних переліку (файлу у форматі CSV), який формується згідно з інструкцією користувача ПРРО.

Питання: Яким чином для суб’єкта господарювання підтверджуватиметься факт передачі даних від ПРРО до фіскального сервера?

Відповідь: Факт передачі реєстраційної заяви, повідомлень про виявлення несправності ПРРО, відкриття зміни, підтверджується отриманням відповідних квитанцій від фіскального сервера. Передача розрахункового документа та фіскального звітного чека підтверджується отриманням фіскального номера, що присвоюється цим документам фіскальним сервером.

Питання: Яким чином контролюється перехід режиму роботи ПРРО з офлайн в онлайн?

Відповідь: Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим наказом Мінфіну від 23.06.2020 № 317 передбачено, що ПРРО автоматично переводиться із режиму офлайн в режим онлайн-обміну з фіскальним сервером у момент відновлення зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером.

Програмне рішення ПРРО, працюючи в режимі офлайн, повинно забезпечувати постійний контроль щодо відновлення зв’язку ПРРО з фіскальним сервером та перевіряти наявність зв’язку перед формуванням кожного чека в режимі офлайн.