Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Засідання комісії з детінізації доходів в Балтській ОТГ

, опубліковано 02 серпня 2022 о 14:25

В приміщенні Балтської об’єднаної територіальної громади за головуванням першого заступника Балтського міського голови  Едуарда  Рабіновича та за участі начальника відділу економіки та інвестицій Балтської міської ради Олександра Мараєва ( заступника голови комісії) і головного спеціаліста сектору з питань праці відділу економіки та інвестицій   Олександра Діброва ( секретаря комісії), відбулося засідання комісії з детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення Балтської міської ради.

Крім того, в заході взяли участь фахівці Головного управління Держпраці в Одеській області, Балтської районної філії Одеського обласного центру зайнятості, Балтської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області, Пенсійного Фонду України в Одеській області, Балтської міської ради.

На порядок денний засідання даної комісії було винесено такі питання:

- про результати проведення обстежень суб’єктів господарювання у сфері торгівлі , надання послуг у січні – липні 2022 року.

- про заборгованість із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування станом на 01.07.2022 року по Балтській міській територіальній громаді.

Під час заходу, податківці зауважили, що особливо зараз, в досить нелегкий час для нашої держави і всіх громадян, сплачені за кожного оформленого працівника податки – це внесок в зміцнення економіки, шляхом збереження процесу виробництва, гарантія надходження податків до бюджету. підтримка внутрішньо переміщених осіб, захист працівників під час воєнного стану.

Для підтримки роботодавців, які готові легалізувати працю своїх працівників або створити нові робочі місця, було вирішено активізувати роз’яснювальну та консультаційну роботу з таких питань, як:

зміни в трудовому законодавстві під час воєнного стану – трудові договори, умови роботи, оплата праці, відпустки, звільнення;

трудові і соціальні гарантії для найманих працівників – посадові обов’язки, тривалість робочого тижня, заробітна плата, штрафи та утримання з зарплати, навчання та підвищення кваліфікації, гарантії та компенсації;

надомна та дистанційна робота – чим регулюється, робоче місце, робочий час, особливі вимоги до працівників, інструктажі з охорони праці та пожежної безпеки, матеріально - технічне забезпечення;

трудові й соціальні гарантії для вагітних жінок і працівників з дітьми;

чим відрізняються трудовий і цивільно – правовий договори – хто укладає, чим регулюється, предмет договору, термін, форма, вид оплати, умови виконання, запис в трудовій книжці, соціальні й трудові гарантії;

праця неповнолітніх – дозволений вік, максимальна тривалість робочого часу, особливі умови, що заборонено, додаткові гарантії;

правильне оформлення неповнолітнього працівника – перевірка документів, інформування потенційного працівника про умови праці, укладання договору  у письмовій формі, видання наказу про прийняття на роботу, внесення відомостей до Журналу обліку працівників, які не досягли 18-річного віку, повідомити державну податкову службу про прийняття працівника на роботу, шляхом надсилання спеціальної форми.

За результатами обговорення вирішили продовжити подальшу співпрацю з даних питань між Балтською міською радою та службами, що обслуговують територію даної громади, з метою вирішення найактуальніших завдань у відповідності до норм і вимог законодавства, оперативно інформувати  громадськість про практичне застосування всіх нововведень. А результатом  такої роботи повинна стати повнота нарахування та своєчасна сплата до бюджетів всіх рівнів податків і зборів платниками податків, що здійснюють свою діяльність  на території Балтської громади.