Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Переваги електронних сервісів ДПС

, опубліковано 14 липня 2022 о 16:43

Фахівцями Арцизької ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області на постійній основі проводяться роз’яснювальна робота серед платників податків щодо переваг подання податкової звітності засобами телекомунікаційного зв’язку.

Електронне звітування суттєво полегшує процес подання звітності, а використання Електронного кабінету – спілкування з державною податковою службою, адже сервісом можна скористатись цілодобово з персональних комп’ютерів.

Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал Державної податкової служби України https://tax.gov.ua скориставшись електронним підписом.

Отримати кваліфікований електронний підпис можливо як у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, так і звернувшись до будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (czo.gov.ua) у розділі «Довірчі послуги».

Після входу до Електронного кабінету необхідно:

1. Ввійти до його приватної частини обравши відповідного надавача електронних довірчих послуг;

2. Обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія, або у відповідному каталозі на персональному комп’ютері;

3. Вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти».

Інспектором Арцизької державної податкової інспекції наведено приклад, як надати запит на отримання витяга платника єдиного податку.

У формі запиту необхідно заповнити всі поля виділені блакитним кольором.

Після заповнення необхідно натиснути «Підписати та надіслати» або «Зберегти чернетку» та «Підписати та надіслати».

Якщо при заповненні запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов’язкові реквізити, система вкаже на «Помилки», виділивши рожевим кольором відповідні поля. Необхідно виправити помилки та знову натиснути «Підписати та надіслати».

Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет.

Далі система запропонує обрати спосіб отримання інформації, наприклад, Електронний кабінет. Відправлений запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету.

Після обробки запиту до особистого Електронного кабінету надходить повідомлення (відповідь на запит).

Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація яка замовлялася, а саме витяг платника єдиного податку. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати.

Отже, подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг для платників податків.

Звітність, можна передати в електронному вигляді до податкової всього за декілька хвилин в результаті чого платники економлять свій час, кошти на придбання бланків звітних документів, отримують гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.