Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронні сервіси ДПС у фокусі зустрічі в податковій службі Одещини

, опубліковано 16 травня 2025 о 16:48

В Головному управлінні ДПС в Одеській області відбулась онлайн-зустріч з платниками податків Одеського регіону.

Сьогодні у фокусі заходу:

- Електронні сервіси ДПС;

- Отримання безкоштовного електронного ключа від ДПС органами державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, іншими суб’єктами господарської діяльності та фізичними особами.

Про електронні сервіси ДПС розповіли фахівці управління податкових сервісів Головного управління ДПС в Одеській області: Наталя Алабовська - заступник начальника  управління - начальника відділу податкових сервісів, Наталя Кострицька - заступник начальника відділу податкових сервісів та Ольга Бульба - головний державний інспектор відділу податкових сервісів.

Наразі, все більше суб’єктів господарювання, обирають електронний формат спілкування з податковою службою за допомогою податкових сервісів.

Найпопулярнішим електронним сервісом Державної податкової служби залишається Електронний кабінет.

Можливість дистанційно, без візиту до контролюючого органу,  формувати та подавати звітність, отримувати необхідну інформацію, довідки, консультації, виконувати податкові зобов’язання обумовлює постійне збільшення прихильників користування електронними сервісами ДПС.

Станом на 01.04.2025 сервісами Електронного кабінету скористались понад 5,4 млн користувачів України та понад 122 тис. осіб завантажили застосунок «Моя податкова».

Загалом з початку 2025 року до електронного звітування долучилися понад 17,5 тисяч платників податків Одеської області.

За січень – квітень 2025 року частка е-декларацій у загальній кількості поданих платниками податків документів звітності становить 97,1%, тоді як за аналогічний період 2024 року цей показник був - 95,9 %, а за 2023 рік – лише 94,4 %.

Податківці відмітили, що понад 130 електронних сервісів Електронного кабінету забезпечують можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України та іншими нормативно-правовими актами.

Функціонал Електронного кабінету постійно доповнюється новими можливостями відповідно до потреб платників податків та законодавчих змін.

Податкові сервіси також доступні платникам у мобільному застосунку «Моя податкова» та месенджері чат-боту InfoTAX.

Консультації щодо електронних сервісів ДПС та подання звітних документів в електронному вигляді надаються за телефонами:

(048) 707-28-28, (048) 707-29-23.

Крім того, головний державний інспектор відділу реєстрації користувачів Головного управління ДПС в Одеській області Ірина Макарова поінформували, що для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг потрібно: 

1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг». 

2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті). 

3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг». 

4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з’ємний флеш-носій тощо). 

Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не здійснюють продаж і не видають носії для ключів. 

Оновити сертифікат можна самостійно через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають: 

- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку їх чинності залишилося декілька днів); 

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо); 

- особистий ключ, доступний лише користувачу, та не є скомпрометованим. 

Новий ключ буде дійсним протягом 2 років.

Також можна отримати кваліфіковані сертифікати за міжнародними алгоритмами RSA та ECDSA, що спрощує процеси міжнародних транзакцій та співпраці з партнерами з Європейського Союзу.

Нагадуємо, що платники та громадяни Одещини можуть отримати кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, звернувшись до відокремлених пунктів реєстрації, які розташовані за адресами:

м. Одеса, вул. Ланжеронівська, буд. 15, каб. 201, тел.: (048) 705-61-74;

м. Одеса, площа Бориса Дерев'янка, буд. 1, каб. 1, тел.: (048) 753-13-65;

Реєстрація користувачів відбувається з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 17:00 (обідня перерва з 12:30 до 13:00).