Протягом січня - жовтня 2021 року до Головного управління ДПС в Одеській області надійшло 312 запитів на отримання публічної інформації.
Відповідно до частини 1 статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» опрацьовано 312 запитів, з яких:
задоволено 231 запит (74,0 відс. від загальної кількості запитів);
відмовлено по 77 запиту (24,7 відс. від загальної кількості запитів);
перенаправлено за належністю 4 запита (1,3 відс. від загальної кількості запитів).
За типом надходження: 160 запитів (51,3 відс.) - надійшло електронною поштою, 59 запитів (18,9 відс.) – надійшло нарочно, 93 запитів (29,8 відс.) - надійшло поштою.
Від фізичних осіб надійшло 189 запита (60,6 відс.), від юридичних осіб - 123 запитів (39,4 відс.).
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо: включення підприємств до переліку ризикових; відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку; наявності або відсутності заборгованості по єдиному податку, ЄСВ; діяльності суб’єктів господарської діяльності; надання фінансової звітності; наявності ліцензії та надання реквізитів для сплати роздрібної ліцензії спиртовими напоями, роботи органів ДПС; сплати податку на нерухоме майно.
З метою поліпшення інформаційного обміну з платниками податків при Головному управлінні ДПС в Одеській області діє електронна поштова скринька od.public@tax.gov.ua, запити на публічну інформацію з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками контролюючого органу.
Крім того, Головним управлінням ДПС в Одеській області для забезпечення прозорості діяльності здійснює оприлюднення публічної інформації у формі 4 наборів відкритих даних на "Єдиному державному webпорталі відкритих даних", data.gov.ua та субсайті "Територіальні органи ДПС в Одеській області".