Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Упродовж січня-лютого 2024 року виробникам та імпортерам Одеського регіону видано 13 млн штук марок акцизного податку

, опубліковано 19 березня 2024 о 14:35

Станом на 01.03.2024 року виробникам та імпортерам Одеської області в Головному управлінні ДПС в Одеській області видано 13 млн штук марок акцизного податку, з них:

маркування алкогольних напоїв вітчизняного виробництва лікеро-горілчаної продукції – 1,4 млн марок;

маркування алкогольних напоїв вітчизняного виробництва виноробної продукції – 11,3 млн марок;

маркування алкогольних напоїв імпортного виробництва лікеро-горілчаної продукції – 0,2 млн марок;

маркування алкогольних напоїв імпортного виробництва виноробної продукції – 0,1 млн марок.

Також, податківцями Одещини здійснюється постійний контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати до бюджету акцизного податку. Так, за січень-лютий 2024 року платниками акцизного податку подано 9118 декларацій, забезпечено проведення камеральних перевірок, в результаті яких встановлено: 107 порушень термінів подання декларацій, нараховані штрафні санкції на загальну суму 102,3 тис грн, 179 порушень термінів сплати акцизного податку, нараховані штрафні санкції на загальну суму 61 тис гривень.

З метою здійснення контролю за дотриманням норм діючого законодавства у сфері виробництва, зберігання та обігу підакцизних товарів, фахівцями управління за два місяці поточного року проведено 389 фактичних перевірок, за результатами яких встановлені порушення та нараховані штрафні санкції на загальну суму 48,8 млн гривень.

Основними порушеннями, які встановлені в ході проведення фактичних перевірок, є:

- роздрібна торгівля пальним через електронний контрольно-касовий апарат, не зазначений у ліцензії - 1 випадок на загальну суму 29,2 млн грн;

- зберігання алкогольних напоїв в місцях зберігання не внесених до Єдиного реєстру - 2 випадки на загальну суму 12,1 млн грн;

- виробництво, зберігання, транспортування, реалізацію алкогольних напоїв без марок акцизного податку – 10 випадків на загальну суму 170 тис грн;

- оптова або роздрібна торгівлю алкогольними напоями за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни - 2 випадки на загальну суму 20 тис грн;

- роздрібна торгівля тютюновими виробами за цінами, вищими від максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів – 10 випадків на загальну суму 100 тис грн;

- безліцензійна роздрібна торгівля алкогольними напоями - 10 випадків на загальну суму 170 тис грн;

- безліцензійна роздрібна торгівля тютюновими виробами - 14 випадків на загальну суму 452,5 тис грн;

- безліцензійне зберігання  пального – 1 випадок на суму 500 тис грн;

- неподання/несвоєчасне подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів - 7 випадків на загальну суму 306 тис гривень.