Головне управління ДПС в Одеській області нагадує, що правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначає Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» із змінами.
Відділом фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області на постійній основі здійснюється моніторинг та аналіз господарської діяльності суб’єктів господарювання.
Однак не всі платники податків сумлінно дотримуються вимог чинного законодавства.
За результатами проведеного аналізу господарської діяльності фізичної особи – підприємця, який здійснює діяльність в торгівельному павільйоні на території Одеського регіону, виявлено факти, що свідчать про можливі порушення законодавства в частині проведення розрахунків та не оформлення трудових відносин з найманими особами.
Фактичною перевіркою підтверджено факти порушення проведення розрахункових операцій, зокрема, платником податків не проводилися розрахункові операції, які здійснювалися споживачами електронними платіжними засобами, через програмний реєстратор розрахункових операцій більш ніж на 640 тисяч гривень. При цьому, з продавцем, який безпосередньо працював у підприємця, трудові відносини належним чином не оформлялися – трудові угоди не укладалися.
За встановленими фактами порушення порядку проведення розрахунків до підприємця застосовано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 970,6 тис гривень.
А щодо порушення трудового законодавства – копії матеріалів перевірки направлено до Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці для вжиття відповідних заходів та застосування до порушника штрафних санкцій.
Податківці Одещини вкотре наголошують, що дотримання вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» при здійсненні торгівельної діяльності, а також офіційне оформлення трудових відносин з найманими працівниками – це позитивна репутація платника податків та гарантоване уникнення штрафних (фінансових) санкцій.